کد خبر : 1822271 | 11 اردیبهشت 1401 ساعت 19:28 | 19.7K بازدید | 5 دیدگاه

اورتون 1 - 0 چلسی؛ لطف بزرگ کاپیتان به لمپارد!

اورتون در مسابقه‌ای تماشایی با یک گل در گودیسون پارک چلسی را شکست داد.

اورتون 1 - 0 چلسی؛ لطف بزرگ کاپیتان به لمپارد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فرانک لمپارد که به‌شدت به سه امتیاز این بازی نیاز داشت، با اشتباه سزار آسپلیکوئتا به گل رسید و در ادامه با درخشش جوردن پیکفورد موفق به حفظ این پیروزی مهم شد.

اورتون بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی یک موقعیت ایستگاهی می‌توانست به گل اول خود دست پیدا کند، اما ضربه گوردون با اختلاف کمی از کنار دروازه چلسی به بیرون رفت.

در دقیقه 16 این بار روی شروع مجدد خوب جوردن پیکفورد بود که اورتون توسط دمارای گری صاحب موقعیت مناسبی برای باز کردن دروازه چلسی شد، اما ضربه این بازیکن را ادوارد مندی مهار کرد.

1710195

در اواسط نیمه اول بود که گوردون از جناح راست دروازه چلسی به عمق حرکت کرده و در نهایت به سمت دروازه این تیم شلیک کرد، اما ضربه او نیز با اختلاف کمی از کنار دروازه خارج شده و این موقعیت نیز از دست رفت.

در دقیقه 42 این بار ریچارلیسون در گوشه محوطه و زاویه‌ای دشوار شانس خود را برای باز کردن دروازه چلسی امتحان کرد، اما ضربه او نیز راهی به دروازه نیافت و در نهایت نیمه نخست کم افت و خیز با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

1710197

اورتون نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. روی اشتباه عجیل و غفلت سزار آسپلیکوئتا بود که ریچارلیسون در سمت چپ محوطه در موقعیت تک به تک قرار گرفته و توانست ادوارد مندی را تسلیم کند.

در دقیقه 50 اورتون تا آستانه گلزنی پیش رفت و میکولنکو فاصله‌ای تا زدن گل دوم آنها نداشت، اما ضربه این بازیکن در موقعیتی تک به تک و بسیار خوب از کنار دروازه چلسی به بیرون رفت. در دقیقه 60 جوردن پیکفورد نمایش توفانی خود را آغاز کرد. ابتدا ضربه زمینی میسون مونت در آستانه ورود به گوشه سمت چپ دروازه با مهار این سنگربان انگلیسی مواجه شد. در ریباند اما سزار آسپلیکوئتا فاصله ای تا زدن گل تساوی نداشت، اما باز هم پیکفورد مانع گلزنی این بازیکن شد.

دقایقی بعد این بار آنتونی رودیگر در موقعیت گلزنی قرار گرفته و فرصت داشت دروازه اورتون را باز کند، اما ضربه او از فاصله‌ای نزدیک با عکس العمل تماشایی پیکفورد همراه شد. در دقیقه 80 این بار روبن لوفتوس چک با حرکتی انفرادی خودش را صلاحب موقعیت گلزنی شد، اما دروازه‌بان انگلیسی اورتون باز هم درخشان ظاهر شد و ضربه زمینی این بازیکن را مهار کرد.

در اوقات اضافی پیکفور این بار ضربه تماشایی متئو کواچیچ را مهار کرد تا اورتون 0-1 در این دیدار به پیروزی برسد.

دیدگاه‌ها