کد خبر : 1822273 | 11 اردیبهشت 1401 ساعت 19:49 | 33.7K بازدید | 3 دیدگاه

قهرمان اورتون؛ یک تنه ایستادن مقابل چلسی (عکس)

جوردن پیکفورد، دروازه‌بان انگلیسی اورتون روز فوق العاده‌ای را در دیدار مقابل چلسی سپری کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اورتون که هفته گذشته مقابل لیورپول با دو گل شکست خورده بود، امروز دست به کاری بزرگ زده و با تک گل ریچارلیسون روی اشتباه فاحش سزار آسپلیکوئتا در اوایل نیمه دوم به برتری دست یافت. اما جوردن پیکفورد امروز درون دروازه اورتون فوق العاده عمل کرده و بارها در مقابل ضربات بازیکنان چلسی مقاومت کرد.

بعد از گل ریچارلیسون بود که عملکرد فوق العاده جوردن پیکفورد درون دروازه اورتون آغاز شد. چلسی خیلی سریع می‌توانست توسط میسون مونت به گل تساوی دست یابد، اما ضربه زمینی این بازیکن را جوردن پیکفورد در آستانه ورود به دروازه مهار کرد. در ریباند سزار آسپلیکوئتا می‌توانست اشتباه خود روی گل اورتون را جبران کرده و گل تساوی را به ثمر برساند، اما باز هم دروازه‌بان انگلیسی اورتون خود را رسانده و با مهاری فوق العاده دروازه تیمش را نجات داد. لحظاتی بعد او از دو قدمی ضربه آنتونی رودیگر را مهار کرده و برتری تیمش را حفظ کرد. 

در دقیقه 80 این بار روبن لوفتوس چک فرصت داشت گل اول چلسی را وارد دروازه اورتون کند، اما ضربه زمینی این بازیکن نیز با مهار جوردن پیکفورد همراه شد. در اوقات اضافی آبی‌های لندن فاصله‌ای تا زدن گل تساوی نداشتند، اما این بار سنگربان اورتون ضربه متئو کواچیچ را مهار کرد تا قهرمان تیمش لقب گرفته و نقش مهمی در کسب این سه امتیاز برای اورتون ایفا کند.

1710201
1710202
1710203
1710200

دیدگاه‌ها