کد خبر : 1822302 | 11 اردیبهشت 1401 ساعت 23:23 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش باورنکردنی برای ورود به سالن بسکتبال؛

این مادر می‌خواست قهرمانی پسرش را ببیند (عکس)

در حالی‌که دقایقی از شروع فینال بسکتبال می‌گذشت، صدای یک زن که برای ورود به سالن تلاش می‌کرد، قسمت VIP را تحت تاثیر قرار داد.

این مادر می‌خواست قهرمانی پسرش را ببیند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فینال بسکتبال بین دو تیم غیر تهرانی شهرداری و ذوب آهن در حالی برگزار می‌شد که هواداران دو تیم از گرگان و اصفهان خود را به ورزشگاه آزادی رسانده بودند تا این بازی را نزدیک تماشا کنند و تیمشان را مورد حمایت قرار دهند.

پیش از آغاز مسابقه خیلی زود سکوهای متعلق به قسمت زنان و مردان پر شد اما همچنان ورود به سالن مجموعه آزادی ادامه داشت و در حالی‌که هواداران نتوانستند از جایگاه متعلق به خودشان وارد سالن شوند، به سراغ در مخصوص VIP رفتند که برای بازی فینال پذیرای میهمانان، زنان و خبرنگاران بود.

این در فلزی توسط حراست وزارت ورزش کنترل می‌شد و در نهایت ماموران حراست پس از ازدحام شدید علاقه‌مندان، ترجیح دادند که در سالن را ببندند.

این تصمیم با واکنش هوادارانی مواجه شد که به هر قیمتی که شده می‌خواستند فینال را از نزدیک تماشا کنند و در نهایت یک زن موفق شد گوشه در را باز کند و با مامور حراست هم‌کلام شود: «باز کن... جا پُره! پسرم داره بازی می‌کنه، اسمم رو هم دادم اما در رو باز نمی‌کنن!»

1710259

به نظر می‌رسد او مادر یکی از بازیکنان دو تیم ذوب آهن و شهرداری گرگان بود که محکم روی در می‌کوبید و برای ورود به سالن تلاش می‌کرد و البته تلاش او سودی هم برایش نداشت.

این در حالی است که دقایقی بعد مسئولان ذوب آهن نسبت به اینکه هواداران شهرداری گرگان حضور پرتعدادتری نسبت به اعلام قانونی دارند و در آن سو طرفدارانشان پشت در ورزشگاه مانده‌اند اعتراض کردند و حتی در شروع کوارتر سوم (نیمه دوم) اعلام کردند تا زمانی که تقسیم جایگاه به‌صورت قانونی تغییر نکند، حاضر به انجام ادامه بازی نیستند.

بازیکنان ذوب آهن که در بازی سوم نیز به این موضوع معترض بودند، برای چیزی حدود 7-8 دقیقه روی صندلی خود باقی ماندند تا اینکه با تلاش مسئولان، تقسیم بندی تغییر کرد و بازیکنان ذوب آهن نیز بازی را پی گرفتند.

در نهایت این شهرداری گرگان بود که با کسب یک پیروزی دیگر، جام قهرمانی را بالای سر برد.

دیدگاه‌ها