کد خبر : 1822307 | 11 اردیبهشت 1401 ساعت 23:36 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

ریاعی: قهرمانی حق مردم گرگان بود

پذیرفته: امیدوارم لایق لقب عابدزاده باشم

بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: امیدوارم لایق لقب سجاد عابدزاده باشم.

پذیرفته: امیدوارم لایق لقب عابدزاده باشم

به گزارش ورزش سه و به نقل از تسنیم، تیم بسکتبال شهرداری گرگان با برتری در دیدار چهارم فینال لیگ برتر بسکتبال مقابل ذوب‌آهن اصفهان برای دومین سال پیاپی به عنوان قهرمانی دست یافت.

سجاد پذیرفته بازیکن جوان تیم شهرداری گرگان در خصوص اختصاص لقب سجاد عابدزاده از سوی هواداران شهرداری گرگان اظهار داشت: هواداران واقعاً لطف دارند و خدا را شکر توانسیتم قهرمان شویم. امیدوارم لایق این لقب باشم.

وی در خصوص عملکرد خوبش در دیدار چهارم و پرتاب‌های سه امتیازی خود گفت: خد ا را شکر توانستیم جواب اعتماد حاتمی و کادرفنی را بدهم. تیم ما چهار نفر شوت زن دارد و بهترین بازیکن دفاعی، شوت زن و بهترین بازیکن خارجی لیگ را داریم و در مقابل تیم ذوب آهن واقعا نیز تیم خوبی است.

پذیرفته در خصوص عملکرد فوق‌العاده پرتی پتی بازیکن خارجی شهرداری گرگان گفت: واقعاً پری پتی جادوگر و غیر قابل مهار است. پری پرتی فوق العاده است.

وی در پایان با تقدیر از هواداران شهرداری گرگان گفت: دست تک تک تمامی هواداران را می‌بوسم. در هیچ کجای دنیا چنین هوادارانی وجود ندارند و واقعاً حق‌شان قهرمانی و شادی دلشان بود. این قهرمانی را به مردم گرگان تقدیم می‌کنم و امیدوارم دلشان با این قهرمانی شاد شده باشد. 

همچنین کیوان ریاعی دیگر بازیکن تیم شهرداری گرگان در خصوص قهرمانی این تیم اظهار داشت: خدا را شکر پارسال هم همین موقع مصاحبه کردم، این قهرمانی حق مردم گرگان بود که عاشقانه بسکتبال را دوست دارند. به همه هم تیمی‌هایم  افتخار می‌کنم که با وجود شرایط سخت در طول فصل جنگیدیم و هیچ وقت نا امید نشدیم و خدا را شکر پله به پله بالا آمدیم تا به این روز برسیم.

دیدگاه‌ها