کد خبر : 1822317 | 12 اردیبهشت 1401 ساعت 00:29 | 17.4K بازدید | 1 دیدگاه

یک‌سال وضعیت نامشخصی داشتیم؛

عکاشه: خدا را شکر خانه‌دار شدیم!

مهاجم شهرخودرو امیدوار است در سه میزبانی تیمش در مشهد بتوانند 9 امتیاز بگیرند.

عکاشه: خدا را شکر خانه‌دار شدیم!

به گزارش "ورزش سه"، شهرخودرو طی 4 بازی اخیر خود در لیگ برتر 3 مساوی و یک برد داشته است. این تیم با فاصله گرفتن از مسیری که فقط باخت داشت، اینک در هفته‌های پایانی برای فرار از بقا، شانس خود را بالا برده است. ابوالفضل عکاشه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما معتقد است که تیمش با توجه به اینکه توانسته از شرایط وحشتناک سابق خارج شود پس جبران فاصله 2-3 امتیازی با تیم‌های بالاتر خیلی دور از انتظار نیست.

او با تاکید به این موضوع که شهرخودرو فقط به ماندن در لیگ برتر فکر می‌کند گفت: فصل کابوس‌واری برای شهرخودرو بود ولی با این وجود طی چند هفته اخیر به یک آرامش نسبی رسیده‌ایم. اینکه از یک تیم قعرنشین بدون شانس به تیمی تبدیل شده‌ایم که فاصله‌اش با تیم‌های بالاتر به 2-3 امتیاز کاهش یافته، نشان می‌دهد چقدر در این مدت خوب بودیم.

مهاجم شهرخودرو ادامه داد: آقای سیدعباسی به‌عنوان یک مربی جوان، تاثیر بسیار زیادی در تحول تیم ما داشتند. تمرکز و خودباوری تا حد زیادی به تیم برگشته است. این‌ها لازمه موفقیت یک تیم هستند. هنوز 6 بازی به پایان مسابقات باقی‌ مانده و 18 امتیاز دست نخورده در انتظار همه تیم‌هاست. اگر که می‌خواهیم در لیگ بمانیم باید سعی کنیم حداکثر این امتیازات را هر چند به سختی، کسب کنیم.

حواشی مربوط به میزبانی شهرخودرو در مشهد ادامه دارد. یک روز بعد از معرفی ورزشگاه امام رضا به‌عنوان میزبان سه بازی بعدی شهرخودرو، امروز اعلام شد که نماینده مشهد در ورزشگاه قدیمی ثامن الائمه از حریفانش میزبانی خواهد کرد. عکاشه در این خصوص گفت: این مشکلات از ابتدای فصل بوده و همین که الان که خانه دار شدیم خدا را شکر می‌کنیم. در طول این یک سال وضعیت نامشخصی داشتیم و امیدوارم الان که حداقل می‌دانیم کجا بازی می‌کنیم و هیچ مورد خاصی برای نگرانی نیست، حداکثر امتیازات را گرفته و یک پایان غیرمنتظره رقم بزنیم. اگر در همین سه بازی خانگی که داریم 9 امتیاز بگیریم، شک نکنید که ماندنی خواهیم بود.

دیدگاه‌ها