کد خبر : 1822318 | 12 اردیبهشت 1401 ساعت 01:20 | 10.2K بازدید | 6 دیدگاه

بارسا 2-1 مایورکا؛ پس گرفتن رتبه دوم در نوکمپ

بارسا در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه ۲-۱ مایورکا را شکست بدهد.

بارسا 2-1 مایورکا؛ پس گرفتن رتبه دوم در نوکمپ

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژاوی در این دیدار کاملا برتر از حریف بودند و موقعیت‌های متعددی برای گلزنی داشتند اما در نهایت تنها دوبار توسط ممفیس دیپای و سرخیو بوسکتس به گل رسیدند ولی همین دو گل برای کسب سه امتیاز کافی بود و آنها بار دیگر بالاتر از سویا در رتیه دوم جدول لالیگا قرار گرفتند.

بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 7، روی ارسال دقیق گاوی، این اوبامیانگ بود که می توانست با ضربه سر گل اول بازی را به ثمر برساند اما واکنش عالی سرخیو ریکو دروازه مایورکا را نجات داد.
در ادامه باز هم این بازیکنان بارسا بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در دقیقه 19، همه چیز برای گلزنی تیم میهمان فراهم شد ولی ضربه نینو به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
برتری بارسا ادامه پیدا کرد و در دقیقه 24، روی یک ارسال به دهانه دروازه، آرائوخو با ضربه سر کار را تمام کرد ولی داور این گل را به دلیل آفساید نپذیرفت.
ولی سرانجام در دقیقه 25 قفل دروازه مایورکا باز شد. روی یک پاس بلند عالی از جوردی آلبا بود که ممفیس دیپای پشت مدافعان حریف صاحب توپ شد و با یک ضربه محکم کار را تمام کرد.

1710304

دو دقیقه بعد ژاوی مجبور شد اولین تعویضش را در همان نیمه اول انجام بدهد و پیکه که مصدوم شده بود، جای خود را به اریک گارسیا داد.
در دقایق باقی مانده نیمه اول باز هم بارسا تیم برتر میدان بود اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

 نیمه دوم را هم بارسا بهتر آغاز کرد و در دقیقه 50، روی پاس دیپای، این گاوی بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او را ریکو دفع کرد.
حملات بارسا ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 54، بوسکتس اختلاف را به دو گل افزایش داد. بعد از اینکه ضربه فران تورس توسط مدافعان مایورکا برگشت داده شد، بوسکتس توپ برگشتی را با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه فرستاد و حساب کار را 2-0 کرد.

1710305

در ادامه باز هم بارسا تیم برتر میدان بود و در دقیقه 62، روی پاس دیپای، اوبامیانگ صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما ضربه اش را با بی‌دقتی بیرون زد.
تلاش بازیکنان بارسا برای زدن گل سوم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 72، روی همکاری بوسکتس و دیپای، یک موقعیت خوب نصیب تورس شد و او هم به راحتی کار را تمام کرد اما داور بعد از استفاده از VAR، گل را به دلیل درآفساید قرار داشتن دیپای نپذیرفت.
در حالی که همچنان بارسایی ها تیم برتر میدان بودند، مایورکا در دقیقه 79 یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی یک ضربه آزاد بود که ارسال سالوا سویا را آنتونیو رای‌یو با ضربه سر تبدیل به گل کرد.
در دقایق پایانی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در نهایت بازی با نتیجه 2-1 به سود بارسا به پایان رسید. 
 

دیدگاه‌ها