کد خبر : 1822332 | 12 اردیبهشت 1401 ساعت 02:00 | 30.3K بازدید | 12 دیدگاه

به اهداف‌مان نزدیک‌تر شدیم

ژاوی: هنوز 4 فینال دیگر داریم، رئال لایق قهرمانی بود

ژاوی هرناندز 4 بازی پایانی لالیگا را برای بارسا کلیدی عنوان کرد و بار دیگر گفت که رئال شایسته قهرمانی بود.

ژاوی: هنوز 4 فینال دیگر داریم، رئال لایق قهرمانی بود

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی از  شب دوم هفته سی‌و‌چهارم لالیگا، از ساعت 23:30 به وقت تهران تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ میزبان مایورکا بود و این تیم را با نتیجه 2-1 شکست داد. بارسایی‌ها با گلزنی ممفیس دیپای در دقیقه 25 و سرخیو بوسکتس در دقیقه 54 از مایورکا پیش افتادند، اما تیم میهمان در دقیقه 79 توسط آنتونیو خوسه آرناس یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا شاگردان ژاوی هرناندس با ترس از دست دادن پیروزی 11 دقیقه پایانی را سپری کنند، اتفاقی که در نهایت رخ نداد تا تیم کاتالان نوزدهمین پیروزی‌اش را در این فصل کسب کند و با 66 امتیاز به رده دوم جدول لالیگا برگردد. مایورکا هم با قبول هجدهمین باختش در این فصل با 32 امتیاز در رده شانزدهم باقی ماند.

1710314

 

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:«روی گل اولی که زدیم، کار کرده بودیم. به همین دلیل فران تورس و ممفیس دیپای امروز کار را از ابتدا شروع کردند. فکر می کنم به خوبی یکدیگر را درک می کنند. به اندازه کافی از نمایش تیم راضی هستم. این سه امتیاز خیال مان را کمی راحت کرد و به اهداف‌مان نزدیک‌تر شدیم.»

ژاوی ادامه داد:«حالا یک رقابت نزدیک بین 5 تیم در لالیگا را شاهد هستیم. رئال تیم شایسته قهرمانی بود و می‌خواهم اینجا به آنها تبریک بگویم. در یک رقابت 38 هفته‌ای، تیمی که ثبات بیشتری در نتیجه‌گیری داشته باشد، قهرمان خواهد شد و نمی توان هیچ‌کس را فریب داد. رئال لایق قهرمانی بود.»

1710316

آینده تیم و بازیکنان:«حالا نمی‌توان در مورد آینده صحبت کرد چون 4 بازی کلیدی پیش رو داریم. دیپای امشب در ترکیب ثابت قرار گرفت، چون در تمرینات بسیار خوب کار کرده بود. در یک هفته گذشته تلاش زیادی در تمرین داشت و مزدش را گرفت. من چنین بازیکنانی را در تیمم می خواهم. با این تعهد و کیفیت، او می تواند تفاوت ها را رقم بزند.»

دیدگاه‌ها