کد خبر : 1822339 | 12 اردیبهشت 1401 ساعت 10:18 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت ادامه دار مهره کلیدی نساجی

اکبر صادقی، هافبک تاثیر گذار تیم نساجی در میانه میدان که در بازی با استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آسیب دید و تعویض شد، در بازی فینال هم مازنی‌ها را همراهی نکرد.

مصدومیت ادامه دار مهره کلیدی نساجی

به گزارش "ورزش سه"، این غیبت موجب شد تا ساکت الهامی، محمد قربانی بازیکن جوان تیمش را به کار بگیرد که پیش تر در خط دفاع توپ می زد. اکبر صادقی علاوه بر دیدار پایانی جام حذفی در بازی با مس کرمان هم نتوانست نساجی را همراهی کند و به نظر می رسد مصدومیت او جدی است و شاید در هفته های پیش رو هم در ترکیب تیم نساجی حضور نداشته باشد.

البته با اضافه شدن محمد قربانی به جمع هافبک های نساجی و با توجه به اینکه مازنی ها در این پست علی داوران را هم در اختیار دارند، به نظر می رسد در بازی های باقی مانده تیم نساجی در لیگ برتر، کادر فنی این تیم دغدغه‌ای بابت غیبت اکبر صادقی نداشته باشد. به خصوص که در غیاب اکبر صادقی، مهرداد عبدی در جلوی خط دفاعی بسیار آماده نشان داد و در بازی نهایی جام حذفی هم زننده تک گل تیمش بود. ایوب کلانتری هم مدت‌هاست در ترکیب تیم مازنی به عنوان هافبک دفاعی توپ می زند تا برای تیمش از عقب بازی‌سازی کند.

تیم نساجی در هفته پیش روی لیگ برتر باید برابر تیم آلومینیوم در اراک بازی کند. این بازی چهارشنبه هفته جاری در استادیوم امام خمینی اراک برگزار می شود.

دیدگاه‌ها