کد خبر : 1822360 | 12 اردیبهشت 1401 ساعت 11:59 | 10.4K بازدید | 6 دیدگاه

کار خاوی گارسیا در قطر تمام است

چه کسی سرمربی جدید السد می‌شود؟

پس از حذف زودهنگام السد در لیگ قهرمانان آسیا مدیران این باشگاه به دنبال انتخاب جانشین خاوی گارسیا هستند.

چه کسی سرمربی جدید السد می‌شود؟

به گزارش ورزش سه، السد که در لیگ قهرمانان آسیا 2022 در گروه E با حضور تیم های الفیصلی عربستان، نسف قارشی و الوحدات اردن حضور داشت، در نهایت با 2 برد، 3 باخت و یک تساوی و دریافت 11 گل و کسب تنها 7 امتیاز از مسابقات حذف شد.

السد فصل گذشته با اختلاف 13 امتیازی نسبت به تیم دوم الدحیل، به عنوان قهرمان قطر وارد دوره فعلی لیگ قهرمانان آسیا شد و هواداران این تیم امید زیادی برای قهرمانی در آسیا پس از 11 سال داشتند اما این تیم قطری با وجود حضور ستاره هایی مثل حسن الهیدوس، اکرم عفیف، سانتی کازورلا اسپانیایی، گیلرمی دوس برزیلی، جو وو یونگ از کره جنوبی، آندره ایو ملی پوش غنایی، عبدالکریم حسن و پدرو میگل نتوانست در حد معمول خود ظاهر شود.

خاوی گارسیا، سرمربی اسپانیایی که اواخر سال گذشته هدایت السد را برعهده گرفت تا جانشین هموطنش ژاوی هرناندز شود، پس از اینکه موفق شد که عنوان قهرمانی لیگ قطر را حفظ کند، با انتقادهای زیادی به دلیل ناکامی در آسیا مواجه شد.

این در حالی است که حضور ضعیف در آسیا ممکن است ادامه حضور او در السد را تهدید کند چرا که مدیریت باشگاه به دنبال جانشین او است تا در ادامه راه بتواند نتایج بهتری کسب کنند.

لازم به ذکر است السد پس از سال 1989، در سال 2011 نیز موفق شد با شکست چونبوک هیوندای موتورز کره جنوبی برای دومین بار قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود اما در این دوره حتی نتوانست از مرحله گروهی صعود کند.

دیدگاه‌ها