کد خبر : 1822380 | 12 اردیبهشت 1401 ساعت 13:57 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین شرایط لورکوزن پیش از بازی حساس اینتراخت

مصدومیت بازیکنان بایرلورکوزن باعث شده که جراردو سیوانه، سرمربی این تیم، به فکر استفاده از بازیکنان جدید باشد.

آخرین شرایط لورکوزن پیش از بازی حساس اینتراخت

به گزارش "ورزش سه"، حساب و کتاب بسیار آسان است. اگر بایرلورکوزن در دو بازی بعدی برابر فرانکفورت و هوفنهایم به پیروزی برسد، جایگاه سوم او در جدول و صعود به لیگ قهرمانان به لطف تفاضل گل با فرایبورگ قطعی خواهد شد. 
اگر این اتفاق رخ ندهد و آنها در هر دو دیدار به پیروزی نرسند، ممکن است صعود آنها به لیگ قهرمانان با خطر مواجه شود. 
جراردو سیوانه احترام بسیاری برای رقبا قائل است:« ما از نظر ذهنی آماده هستیم. چند هفته است از این موضوع خبر داریم که رقابت سختی در هفته‌های پایانی خواهیم داشت. فرایبورگ در حال حاضر تیمی بسیار درخشان با روندی خوب است.»
این در حالی است که تیم او در هفته‌های اخیر با مشکلات بسیاری از جمله مصدومیت بازیکنان روبرو بوده است. 
این مشکلات حالا با غیبت کرم دمیربای تشدید شده و انتظار می‌رود که او در بازی هفته آینده به دلیل مصدومیت و غیبت در تمرینات این هفته غایب باشد. مربیان نیز درباره حضور او در ترکیب این تیم گفتند که از شانس بسیار کمی برخوردار است. 
با توجه به بازگشت روبرت آندریش و پیرو هینکاپیه، شرایط این تیم می‌تواند در دیدار برابر فرانکفورت بهبود پیدا کند. سیووانه در این باره گفت:« آنها بازیکنان مهمی در این مناطق هستند. همیشه ترکیب خوبی بین قدرت هجومی و حس غریزی حضور در حمله وجود دارد. آنها دو بازیکن مهم برای ما هستند که عملکردی باثبات را ارائه می‌دهند. ما از این که آنها بار دیگر به ترکیب تیم برگشته‌اند خوشحالیم، حالا دست ما بازتر است و می‌توانیم در طول بازی با خیال آسوده‌تری پیش برویم.»
با این حال، او علاقه‌ای درباره این واقعیت که شرایط به گونه‌ای است که همه چیز در دست تیم او قرار گرفته ندارد. او در این باره گفت:« من این موضوع را عامل برتری نمی‌دانم. برگزاری هر بازی شرایط را مشخص می‌کند.»
تمرکز فرانکفورت بیشتر روی رقابت‌های لیگ اروپاست و سیوانه در این باره اظهار داشت:« همه با تمام توان در بوندسلیگا بازی می‌کنند. چند بازیکن جدید به زمین می‌آیند که دوست دارند شانس خودشان را امتحان کنند و توانایی‌شان را اثبات کنند. فرانکفورت تیم خوبی دارد و بازیکنانی هم هستند که باید در ریتم بازی قرار بگیرند. ما انتظار داریم که فرانکفورت در هر بازی انگیزه زیادی داشته باشد.»
این مربی سعی کرد که به صورت شفاهی از بازیکنان حمایت کرده و به شرایط دشوار هفته‌های آخر اشاره کند:« می‌دانید که در هفته‌های پایانی هر چیزی ممکن است. بعضی از تیم‌ها می‌توانند از این شرایط سخت عبور کنند.»
او بار دیگر به بازیکنانش هشدار داده و اضافه کرد:« اینتراخت فرانکفورت می‌تواند عملکرد فیزیکی و با پویایی بسیاری در هر بازی داشته باشد. ما در بازی رفت این موضوع را به خوبی تجربه کردیم، وقتی که 0-2 جلو بودیم اما 2-5 شکست خوردیم و در برخورد با سبک آنها بسیار مشکل داشتیم.»
او اضافه کرد:« ما حالا شرایط خوبی داریم و آماده هستیم. تمرکز ما روی عملکرد خودمان، مسیر و پیشرفت خودمان است و سعی داریم که فقط به بازی فردا فکر کنیم.»

دیدگاه‌ها