کد خبر : 1822398 | 12 اردیبهشت 1401 ساعت 15:37 | 58K بازدید | 19 دیدگاه

نگرانش نباشید

ژاوی: چرا گاوی بند کفش‌هایش را نمی بندد؟

گاوی، پدیده این فصل بارسلونا معمولا بند کفش هایش را نمی بندد و این مساله بارها مورد توجه قرار گرفته است.

ژاوی: چرا گاوی بند کفش‌هایش را نمی بندد؟

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در این فصل شرایط چندان خوبی را تجربه نکرده و روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. هواداران این تیم امید داشتند که با جدایی رونالد کومان و حضور ژاوی هرناندز روی نیمکت این تیم، شرایط برای آنها به کلی تغییر کند اما این اتفاق رخ نداد و بارسا صرفا تلاش دارد بتواند سهمیه لیگ قهرمانان را قطعی کند و از تمامی جام ها کنار رفت، با این حال ستاره 17 ساله این تیم یکی از معدود اتفاقات خوبی است که در طول این فصل برای بارسا و هوادارانش رخ داده تا بارقه امیدی در فصل دشوار این تیم باشد. 

1710376

 

اما نکته جالب این است که بسیاری از هواداران به این موضوع دقت کردند که گاوی در حالی به میدان می‌رود که بند کفش‌هایش باز است. بعضی به این نکته اشاره کردند که شاید نبستن بند کفش نوعی اعتقاد خرافی این بازیکن است و به صورت عمد برای خوش شانسی یا چیزی از این قبیل انجام می‌شود. اما چندی پیش مارک ماربا پراتس، خبرنگار اسپانیایی، دلیل جالبی را برای این موضوع عنوان کرده که خیلی ساده‌تر از این مسائل است. 

مارک ماربا گفت:« گاوی با بند کفش باز بازی می‌کند چون بسیار جوان است و نمی‌داند که چطور باید آنها را گره بزند. این موضوع اهمیت خاصی برای او ندارد و به همین دلیل همینطور به بازی ادامه می‌دهد.»

1710375

 

ژاوی هرناندز سرمربی بارسا در نشست خبری پس از بازی شب گذشته برابر مایورکا با سوالی در مورد این قضیه روبرو شود و پاسخ داد:« گاوی می‌گوید اینطور راحت‌تر است. اینگونه در زمین بهتر بازی می کند و ما نیازی نداریم که در این مورد نگران باشیم. او بازیکنی بسیار مهم برای ما محسوب می شود و امیدوارم تمدید کند. ببینیم مساله تمدید قرارداد او به زودی حل می شود یا خیر. امیدوارم او نفر بعدی بعد از رونالد آرائوخو باشد.»

دیدگاه‌ها