کد خبر : 1822414 | 12 اردیبهشت 1401 ساعت 16:57 | 38.2K بازدید | 1 دیدگاه

قهرمانی برای ملوان است

کریمی: به مردامند و یزدانی نیاز داریم

مدافع ملوان می گوید دوست دارد بازی کنار یزدانی و مرادمند را تجربه کند و از آن ها درس بگیرد.

کریمی: به مردامند و یزدانی نیاز داریم

به گزارش "ورزش سه"، ملوان که صدرنشین لیگ دسته یک آزادگان است، دو تساوی پی در پی آورد  که یکی از آن ها دیدار قبل با خیبر خرم‌آباد بود. سعید کریمی دفاع وسط با تجربه این تیم در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: ما یکی از بهترین بازی هایمان را در این فصل انجام دادیم. تیم خیبر هم هرچه باشد یکی از تیم های مدعی لیگ بود اما چیزی که مهم تر از همه است نبود تماشاگران مان بود که خیلی می توانست به ما کمک کند.
او در مورد علت محرومیت تماشاگرانشان ادامه داد: تا به اینجای کار دقیق نمی دانیم برای چه محروم شدیم. در بازی با آستارا اتفاقاتی افتاد اما در حد تشویق از سمت تماشاگران ما بود در کنفرانس بعد از بازی اتفاقی بین مربی و خبرنگار افتاد که باز هم ربطی به تیم ملوان نداشت که بخواهند تماشاگران را محروم کنند برای همین هم ابلاغیه زدند که این بازی بدون تماشاگر است و هفت روز وقت تجدید نظر داشت اما دو روز بعدش خبر رسید که در بازی با خیبر نمی توانیم تماشاگر داشته باشیم. در یکی از مهم ترین بازی های مان که باید سه امتیاز را می گرفتیم این اتفاق افتاد ولی در کل خوب بازی کردیم اما متاسفانه نتیجه نگرفتیم.
این بازیکن در مورد نزدیک شدن مس کرمان به صدر جدول و سخت شدن قهرمانی برای ملوان عنوان کرد: هفت بازی دیگر باقی مانده و مس هم بازی های سختی در پیش دارد. ما هم ۷ بازی مهم داریم اما فکر می کنم سه چهار بازی گذشته سخت تر بود یعنی در ادامه راه بازی های آسان تری در پیش داریم در صورتی که کل بازی های لیگ یک سخت است. در نیم فصل اول هم به مس نزدیک بودیم و پنج شش هفته آخر جدا شدیم و طبق همان حرفی که نیم فصل اول زدم ما قهرمان لیگ یک می شویم.
دفاع وسط ملوان در مورد سرباز شدن یزدانی و مرادمند که هم پستی اش نیز هستند نظرش را اینگونه بیان کرد: ما در جریان لیگ بودیم که خبر سرباز شدن این دو نفر آمد و ما استقبال کردیم. به این دو بازیکن نیاز داشتیم و حتی در لیگ برتر به آن ها خیلی نیاز پیدا می کنیم. چند جلسه ای با ما تمرین کردند ولی نمی دانم چه اتفاقی افتاد که دیگر با ما نیستند‌. طبیعی است که از لحاظ روحی شرایط خوبی نداشته باشند، بازیکنی که ملی پوش و در استقلال بوده ناگهان سرباز شود برایش سخت است،  هرچند ملوان تیم کمی برای این بازیکنان نیست اما در کل باید به هر دو طرف حق داد. هر وقت بیایند ما استقبال می کنیم و به شخصه در کنار مرادمند و یزدانی نکات زیادی یاد می گیرم.
وی در مورد دیدار با خوشه طلایی گفت: ما اصلا نمی دانیم بازی در قم یا اراک است، بازی خیلی مهمی داریم، در بازی با خیبر مساوی کردیم و باید در دیدار پیشرو جبران کنیم. 
کریمی یادآور شد: یک تشکر ویژه از هواداران می کنم که یار دوازدهم تیم ما هستند در این بازی که نبودند ثابت شد که چقدر برای ما مهم هستند. دوست داریم در سه چهار بازی آخر که میزبان هستیم به نحو احسن از آن ها بهره ببریم و کمکمان کنند تا بتوانیم امسال اتفاق مهمی را برای ملوان و مردم خوب انزلی رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها