کد خبر : 1822471 | 12 اردیبهشت 1401 ساعت 23:40 | 32.4K بازدید | 3 دیدگاه

احتیاط بارسلونا؛ ژاوی روی ستاره جوان ریسک نمی‌کند

آنسو فاتی در هیچ یک از ۴ بازی باقی‌مانده بارسلونا در لالیگا به شکل کامل در میدان حاضر نخواهد بود.

احتیاط بارسلونا؛ ژاوی روی ستاره جوان ریسک نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی  از پدیده‌های نوظهور باشگاه بارسلونا طی سالیان اخیر بوده است. هواداران بلوگرانا امیدوار بودند که بعد از جدایی لیونل مسی این بازیکن بتواند تا حدودی جای خالی فوق‌ستاره آرژانتینی را پر کند اما آنسو فاتی در یکی، دو فصل گذشته دائماً با مصدومیت‌های پیاپی دست و پنجه نرم کرده و از ترکیب بارسلونا دور بوده است. با این حال او امیدوار است که در ادامه به فرم خود بازگشته و زیر نظر ژاوی پیشرفت کند.

بارسا دیشب در دیداری حساس موفق شد در نوکمپ 2-1 از سد مایورکا عبور کرده و 66 امتیازی شود. با توجه به توقف سویا برابر کادیز و شکست اتلتیکو، بارسا توانست موقعیت خود در رده دوم لالیگا را مستحکم کند. سویا دو امتیاز و اتلتیکو 5 امتیاز با بارسا فاصله دارند.

1710475

از نکات قابل توجه بازی دیشب، بازگشت آنسو فاتی به میادین پس از سه ماه مصدومیت بود. او اواخر ژانویه و در بازی برابر بیلبائو از ناحیه عضله ساق پای چپ مصدوم شده بود و سه ماه به دور از میادین ماند. با چراغ سبز تیم پزشکی او سرانجام مجوز حضور در فهرست بارسا را پیدا کرد و از دقیقه 75 همراه با عثمان دمبله وارد زمین شد.

اگرچه آنسو فاتی نشان داد به شکل کامل مصدومیت را پشت سر گذاشته اما بنابر ادعای آاس ژاوی قصد ندارد که روی این بازیکن ریسک کند. انتظار نمی‌رود آنسو فاتی در هیچ یک از چهار بازی باقی‌مانده بارسا در لالیگا از ابتدا به میدان برود.  برنامه این است که او در دو بازی بعدی 15-20 دقیقه مقابل بتیس و سلتا بازی کند و اگر مشکلی نداشته باشد، می‌تواند 30 دقیقه مقابل ختافه بازی کند.

دیدگاه‌ها