کد خبر : 1822539 | 13 اردیبهشت 1401 ساعت 16:47 | 44K بازدید | 0 دیدگاه

رسیدن به دامیانوویچ غیرممکن‌تر از هر زمانی

پیرمرد مونته‌نگرویی در آسیا دست‌نیافتنی‌تر شد

دژان دامیانوویچ مهاجم مونته‌نگرویی کیتچی هنگ‌کنگ با دوگلی که در رقابت‌های امسال به ثمر رساند، دست‌نیافتنی‌تر شد.

پیرمرد مونته‌نگرویی در آسیا دست‌نیافتنی‌تر شد

به گزارش "ورزش سه"، مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق چند روز پیش به پایان رسید و تیم کیتچی هنگ‌کنگ در گام آخر با تساوی برابر ویسل کوبه ژاپن، جواز حضور در مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها را به دست آورد.

در این دیدار، دژان دامیانوویچ مهاجم ۴۰ساله و اهل مونته‌نگرو کیتچی گل نخست تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. دامیانوویچ با گلی که وارد دروازه ویسل کوبه کرد، شمار گل‌هایش در لیگ قهرمانان آسیا را به عدد 42 رساند و آمار شخصی خود را به‌عنوان برترین گلزن تاریخ رقابت‌های ACL افزایش داد.

1710570

این بازیکن در دوره قبلی لیگ قهرمانان آسیا توانست با چهار گلی که برای کیتچی به ثمر رساند، از لی دونگ گوک کره‌ای که از دنیای فوتبال خداحافظی کرده، عبور کند و به‌تنهایی عنوان برترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان آسیا را از آن خود کند و امسال این رکورد شخصی را ارتقا داد.

این بازیکن مسن که روزهای پایانی دوران فوتبال خود را تجربه می‌کند، در این سال‌ها 25 گل برای اف سی سئول و 9 گل برای سوون سامسونگ کره جنوبی و همچنین 2 گل برای بیجینگ گوان به ثمر رسانده بود و در این دو فصل 6 مرتبه نیز با پیراهن کیتچی دروازه حریفان را بازکرده است تا شماره گل‌های آسیایی‌اش را به عدد 42 برساند.

او که فوریه سال 2021 به کیتچی هنگ‌کنگ پیوسته است، در این مدت و در 37 بازی، توانسته است 36 بار برای این تیم گلزنی کرده و 3 مرتبه هم پاس گل بدهد که آمار عجیب و شگفت‌انگیزی برای این پیرمرد مونته‌نگرویی به‌حساب می‌آید.

1710571

دیدگاه‌ها