کد خبر : 1822551 | 13 اردیبهشت 1401 ساعت 18:56 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

توفیق اجباری برای بازی در ورزشگاه مدرن؛

شهرخودرو در کدام ورزشگاه میزبان صنعت نفت است؟

این احتمال وجود دارد که ورزشگاه امام رضا(ع) از تقابل شاگردان سیدعباسی و منصوریان میزبانی کند.

شهرخودرو در کدام ورزشگاه میزبان صنعت نفت است؟

به گزارش "ورزش سه" تعویق 24 ساعته تقابل تیم‌های شهرخودرو خراسان و صنعت نفت آبادان از سری دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر باعث شده تا به کلی برنامه‌ریزی مسئولان برگزاری مسابقه در مشهد به هم بریزد و شرایطی ویژه برای برگزاری نبرد عنابی‌پوشان مشهدی برابر زردپوشان آبادانی ایجاد شود.

با تعویق انجام شده، حالا دو بازی در دو سطح مختلف قرار است در یک روز در مشهد برگزار شود؛ مصاف شهرخودرو و صنعت نفت در جریان بازی‌های لیگ برتر و دوئل پیام خراسان و چوکای تالش از سری مسابقات لیگ دسته دوم کشور.

جالب آن‌که هر دو مسابقه قرار بود در ورزشگاه ثامن الائمه برگزار شود و حتی مجوز حضور تماشاگران نیز در ورزشگاه ثامن برای دیدار پیام صادر شده بود، اما حالا تعویق دیدار شهرخودرو و صنعت نفت برنامه‌ریزی‌های انجام شده را ملغی کرده است.

با توجه به فشردگی تقویم مسابقات لیگ دو، امکان تعویق دیدار پیام نیست و صرفاً مسئولان در حال تصمیم‌گیری برای تغییر محل برگزاری این مسابقه هستند؛ با توجه به مجوز شورای تامین برای حضور تماشاگران در ورزشگاه برای دیدار پیام-چوکا، امکان تغییر ورزشگاه نبوده و این مسابقه فردا از ساعت 16:30 در ورزشگاه ثامن الائمه به انجام می‌رسد.

میزبانی پیام در ورزشگاه ثامن الائمه سبب آن شده تا مسئولان برگزارکننده راهی جز برگزاری تقابل شهرخودرو-صنعت نفت آبادان در ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) نداشته باشند و اگر اتفاق غیرمترقبه‌ای رخ ندهد، تقابل شاگردان سیدعباسی و منصوریان فردا از ساعت 17:30 در ورزشگاه مدرن مشهد به انجام می‌رسد.

دیدگاه‌ها