کد خبر : 1822553 | 13 اردیبهشت 1401 ساعت 19:09 | 5.9K بازدید | 4 دیدگاه

امیدوارم هواداران در بازی فردا کمک‌حال ما باشند

فاضلی: شایستگی‌مان را به فوتبال ایران نشان می‌دهیم

وحید فاضلی، مربی آلومینیوم اراک گفت که قصد داریم شایستگی‌های بچه‌هایمان را به فوتبال ایران نشان دهیم.

فاضلی: شایستگی‌مان را به فوتبال ایران نشان می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، وحید فاضلی، مربی آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از دیدار حساس فردا برابر نساجی گفت: عید فطر و روز معلم را تبریک می‌گویم. این روز را به همکاران و مربیانی که به‌مانند یک معلم رفتار می‌کنند نیز تبریک می‌گویم و امیدوارم تمام معلمین موفق و سربلند باشند.

او ادامه داد: در مورد بازی نیز باید بگویم که صحبت خاصی ندارم و تقریباً صحبت‌هایم مشابه کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار قبلی است و باتوجه‌ به اینکه اولین دیداری است که در لیگ برتر هوادارانمان را کنار خودمان داریم، به‌مانند بازی قبل که حضور داشتند و ما را شرمنده خودشان کردند، امیدوارم فردا نیز در تمام دقایق بازی کمک‌حال ما باشند.

وی گفت: امیدوارم که ما نیز یک بازی تماشاگرپسند را ارائه دهیم که نهایتاً توأم با پیروزی باشد و خودمان را اثبات کنیم و شایستگی‌های بچه‌هایمان را به فوتبال ایران نشان دهیم. برای رسیدن به این هدف، می‌جنگیم و امیدوارم که در دیدار فردا موفق باشیم.

مربی آلومینیوم در خصوص اینکه خط حمله تیم مانند دیدار فینال جام حذفی مشکل گلزنی و استفاده از ضربات پایانی دارد، گفت: قطعاً کادر فنی تدابیری اندیشیده و روی این موضوع کارکرده‌ایم. در مورد بازی فینال شاید بتوانم بگویم بدشانسی گریبان ما را گرفت. به هر شکل در فوتبال شانس نیز تأثیرگذار است و نمی‌توانیم آن را انکار کنیم. در بازی‌ قبل توانستیم به گل برسیم و حتی در بازی با پرسپولیس و خلیج‌فارس ماهشهر مشکل آن‌چنانی برای گلزنی نداشتیم. بدشانسی و عدم تمرکز باعث ازدست‌رفتن فرصت‌ها شد.

او گفت: ما در خط حمله، بازیکنان قوی‌ای داریم که می‌توانند در لحظات حساس به ما کمک کنند و امیدوارم فردا نیز به همین‌صورت عملکردشان را نشان دهند. صحبت‌های شما درست است ولی ما نیز در هفته گذشته کارهایی کرده‌ایم و یک‌سری تمرینات را انجام دادیم.

فاضلی در خصوص بازیکنان غایب این تیم برای بازی فردا گفت: فقط وحید محمدزاده را به‌دلیل محرومیت در اختیار نداریم البته کمی هم کتف او دچار مشکل شده است و جز این بازیکن مصدوم دیگری نداریم.

دیدگاه‌ها