کد خبر : 1822576 | 13 اردیبهشت 1401 ساعت 22:57 | 45.1K بازدید | 1 دیدگاه

سیزدهمین گل منشا عجیب‌ترینش بود

ترس از مصدومیت دوقلوی منشا با آن شلیک ترسناک!

سیزدهمین گل گادوین منشا یکی از زیباترین‌های این فصل لیگ برتر بود.

ترس از مصدومیت دوقلوی منشا با آن شلیک ترسناک!

به گزارش ورزش سه، در اوایل نیمه دوم مسابقه پر برخورد اما تماشایی مس رفسنجان و فجرسپاسی و در شرايطی که میزبان با تمام وجود مشغول حمله به دروازه فجر بود، گادوین منشا با یک شوت استثنایی سنگین از فاصله ۳۰ متری دروازه ایمان صادقی را باز کرد تا شادی زاید الوصفی را در ورزشگاهی که برای اولین بار در تاریخ میزبانی با تماشاگر مسابقات مس در لیگ برتر را بر عهده داشت؛ حاکم شود.

این گل به موقع و تماشایی بود و دروازه تیم مجتبی سرآسیایی مربی اسبق تیم مس رفسنجان را شکافت. سرآسیایی که از زمان حضور در فجر، جان تازه‌ای به زردپوشان شیرازی (البته آنها امروز لباس سفید بر تن داشتند) دمیده و امروز هم با کمی خوش شانسی می‌توانست از رفسنجان با امتیاز بیرون بیاید اما درست زمانی که مدافع وسط مسی‌ها عقیل کعبی با یک تکل استثنایی فرصت گل ‌از مهاجم حریف را گرفت، توپ برگشتی به منشا رسید تا او درس گلزنی را برای تمام مهاجمان لیگ به‌نمایش بگذارد.

ویدئو: 251082

شلیک منشا آنقدر پرقدرت و محکم بود که بیم آن می‌رفت عضله پایش آسیب جدی ببیند

این سیزدهمین گل مهاجمی است که قبلا و در اولین فصل حضور در ایران در تیم پیکان در کورس آقای گلی بود و در همان‌جا دل پرسپولیسی‌ها را برده و به این تیم منتقل شده است. بازیکنی که البته در آن زمان ۴-۵ سالی جوان‌تر بود و غیرقابل مهار‌تر به نظر می‌رسید اما امروز هم با تجربه بالا و تکنیک فردی فوق العاده‌اش عصای دست محمد ربیعی است که امروز هر دو مهاجمش گل زدند تا این‌بار بر خلاف مسابقات قبلی با وجود حملات زیاد، بازی را از دست ندهد.

این امتیاز آنقدر برای مس حیاتی بود که آنها را به رده چهارم جدول برد. جایی که چندان برای تیمی که دومین سال حضورش در لیگ برتر را پشت در می‌گذارد ست‌آپ نشده است. آنها همچنین امیدوارند گل گهر و فولاد طوری نتیجه بگیرند که یا حضور آنها در رده چهارم را تداوم ببخشد یا طوری بشود که هر دو با تلفات از این مسابقه بیرون بیایند؛ تیم‌هایی که به‌همراه پیکان جنگ شدیدی برای رده چهارم لیگ برتر تا پایان لیگ خواهند داشت.

1710611


این پیروزی پایان یک دوره ناکامی برای تیم مس و محمد ربیعی بود که دچار طلسم عجیبی شده و با وجود نمایش همین فرم امروز در بازی‌های قبلی قادر به پیروزی نمی‌شد. بردی که نشان داد اگر از فرصت‌هایتان استفاده کنید سرنوشت بازی چقدر متفاوت خواهد بود. کمااینکه آنها از ۵-۶ موقعیت خود در بازی تراکتور استفاده نکردند تا محمد عباس‌زاده با یک ضربه سر تماشایی تک گل بازی را بزند و شرایط نارنجی‌پوشان را بحرانی کند. آنها اما حالا از این پیچ سخت گذشته و آماده نبرد پر از کری و بسیار سرسختانه با نساجی هستند؛ مسابقه‌ای که البته در قائمشهر برگزار نمی‌شود که کار مس را سخت‌تر کند اما یک بازی انتقامی برای ربیعی است که بازی رفت را ۳-۲ به ساکت الهامی باخت تا زبان ساکت به روی او باز باشد...

برگردیم به منشا و گل سیزدهمش در لیگ که موقعیت او را در صدر جدول گلزنان همچنان مستحکم می‌کند؛ درخششی بر خلاف چیزی که درباره او می‌گویند. اینکه او همیشه در نیم فصل دوم لیگ‌ها افت می‌کند. ظاهرا او می‌خواست با این شوت عجیب و غریبش نشان بدهد که حداقل امسال از این خبرها نیست. شاید به این دلیل که او می‌خواهد تابستان پر سر و صدایی داشته باشد!

1710613

شادی همراه با تعجب کادرفنی مس رفسنجان از گل تماشایی منشا

(عکس‌ها: حسین برزیده)

دیدگاه‌ها