کد خبر : 1822832 | 15 اردیبهشت 1401 ساعت 14:44 | 6.6K بازدید | 1 دیدگاه

فرار از عنوان ضعیف‌ترین آقای گل تاریخ؛

منشا به رکورد ادموند بزیک رسید

مهاجم فرصت‌طلب تیم فوتبال مس رفسنجان با درخشش خود مقابل فجرسپاسی توانست گامی بلند در مسیر آقای گلی لیگ بیست و یکم بردارد.

منشا به رکورد  ادموند بزیک رسید

به گزارش "ورزش سه" گادوین منشا که از ابتدای فصل با درخشش در خط حمله مس رفسنجان به دنبال کسب کفش طلای فوتبال ایران است، در هفته بیست و پنجم توانست به شمار گل‌های زده خود در لیگ ایران بیفزاید و سیزدهمین گل خود در لیگ بیست و یکم را به ثمر رساند.

منشا با شلیکی مهارنشدنی دروازه فجرسپاسی را هدف قرار داد؛ او هم توانست یک گام دیگر به سوی آقای گلی بردارد و هم کامبک تیمش در خانه را برابر تیم شیرازی تکمیل کرد تا شاگردان ربیعی به پیروزی برسند.

مهاجم نیجریه‌ای مس با این گل، به رکورد 13 گل زده ادموند بزیک در دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران رسید؛ بزیک در آن فصل با 13 گل زده آقای گل لیگ برتر شد و ادوار لیگ، پایین‌ترین آمار گلزنی برای آقای گل فصل را به ثبت رساند.

بعد از بزیک، کریم انصاری‌فرد در لیگ سیزدهم با 14 گل آقای گل شد و شیخ دیاباته هم در لیگ نوزدهم توانست با 15 گل عنوان آقای گلی را به دست آورد و باید دید مهاجم نارنجی‌پوشان با چند گل در پایان فصل می‌تواند کفش طلای لیگ بیست و یکم را صاحب شود.

دیدگاه‌ها