کد خبر : 1822610 | 14 اردیبهشت 1401 ساعت 10:17 | 40.2K بازدید | 7 دیدگاه

اشک‌های ستاره لیورپول از صعود به فینال CL (عکس)

لوئیز دیاز، ستاره لیورپول، پس از بازی شب گذشته برابر ویارئال بسیار احساساتی شد.

اشک‌های ستاره لیورپول از صعود به فینال CL (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته برای برگزاری دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی ویارئال به مصاف این تیم رفت. 
در حالی که شاگردان یورگن کلوپ در بازی رفت با دو گل برابر تیم حریف به پیروزی رسیده بودند اما در نیمه اول دیدار برگشت دو گل دریافت کردند تا کار برای آنها سخت و دشوار شده و همه چیز به تساوی کشیده شود. 
با این حال ورود لوئیز دیاز به زمین شرایط را به سود لیورپول تغییر داد و این تیم موفق شد در نیمه دوم سه گل به ثمر رسانده و با پیروزی 2-3 در این بازی راهی دیدار فینال لیگ قهرمانان شود. 

 

1710694

 

1710695


دیاز که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از پورتو به لیورپول منتقل شد، یکی از بازیکنان درخشان ترکیب این تیم در چند هفته اخیر بوده و شب گذشته نیز نقش مهمی را در پیروزی آنها برابر ویارئال ایفا کرد. 
او که پس از بازی جایزه بهترین بازیکن زمین را نیز دریافت کرد، پس از به صدا درآمدن سوت داور نتوانست بر احساساتش غلبه کند، بطوریکه تصاویر او در حال اشک ریختن به صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. 
این بازیکن کلمبیایی حالا قرار است در فینال لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود و امیدوار است که بتواند برابر یکی از دو تیم رئال مادرید یا منچسترسیتی هم نمایش درخشانی داشته و زمینه‌ساز قهرمانی تیمش شود. 
دیاز از زمان حضور در لیورپول تا به حال 21 بازی برای این تیم انجام داده و پنج گل نیز برای آنها به ثمر رسانده است. این در حالی است که او در نیم فصل اول نیز 16 گل با پیراهن پورتو زده بود.

دیدگاه‌ها