کد خبر : 1822611 | 14 اردیبهشت 1401 ساعت 10:24 | 21.3K بازدید | 6 دیدگاه

تمجید ستار‌ه‌های سابق انگلیس از مهاجم لیورپول:

جای دیاز در ترکیب اصلی لیورپول است!

ستارگان سابق فوتبال انگلیس از عملکرد درخشان لوئیز دیاز در بازی برابر ویارئال تمجید کردند.

جای دیاز در ترکیب اصلی لیورپول است!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف ویارئال رفت و موفق شد در دیداری تماشایی با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
شاگردان یورگن کلوپ در حالی موفق شدند بر تیم حریف غلبه کنند که در نیمه اول با دو گل از این تیم عقب افتاده بودند اما در نهایت توانستند بار دیگر و مانند بازی رفت پیروز میدان لقب بگیرند.
به این ترتیب لیورپول به عنوان اولین تیم صعود کننده به دیدار فینال مشخص شد و حالا باید منتظر بازی رئال مادرید و منچسترسیتی باشیم تا رقیب این تیم در فینال پاریس مشخص شود. 

 

1710697


ریو فردیناند پس از پایان این بازی در استودیو بی تی اسپورت گفت:«دیاز بازیکن تعیین‌کننده میدان بود. توانایی او در موقعیت تک به تک اهمیت زیادی داشت. او آمد و در زمین عالی بود. دریبل‌زنی او، نحوه بهم ریختن مدافعان، تکنیک و مهارت‌های او... او بازیکنی فوق العاده است و یکی از بهترین خریدهای فصل – اگر بهترین آنها نباشد – از نظر من به حساب می‌آید. هم تیمی‌های او و انرژی‌ای را که به کار می‌گیرد، دوست دارند.»
مایکل اوون، مهاجم سابق لیورپول، نیز با اشاره به درخشش این بازیکن اضافه کرد:«من هرگز ندیده‌ام که بازیکنی به زمین بیاید و با چنین دوندگی و تلاشی تا این حد تاثیرگذار باشد. تغییر سبک بازی لیورپول پس از حضور او باورنکردنی است. حالا هیچ تردیدی در این باره وجود ندارد که او بازیکن ترکیب اصلی است.»
پیتر کراوچ، دیگر مهاجم سابق این تیم، نیز اظهار داشت:«دیاز در دیدار فینال در ترکیب اصلی است. او آمد و شرایط کل بازیکنان و رختکن را تغییر داد. من با کلوپ درباره او صحبت کردم و او می‌گوید که هر روز از فوتبال این بازیکن لذت می‌برد.»

دیدگاه‌ها