کد خبر : 1822625 | 14 اردیبهشت 1401 ساعت 12:08 | 9.7K بازدید | 7 دیدگاه

با غلبه بر فارست؛ بورنموث به لیگ برتر برگشت

بورنموث شب گذشته در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز توانست برابر ناتینگهام فارست به پیروزی برسد.

با غلبه بر فارست؛ بورنموث به لیگ برتر برگشت

به گزارش "ورزش سه"، بورنموث شب گذشته در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این فصل چمپیونشیب به مصاف ناتینگهام فارست رفت. 
این بازی که برای هر دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار بود و می‌توانست سرنوشت دومین تیم صعود کرده به رقابت‌های لیگ برتر را مشخص کند تا دقیقه 83 بسیار نزدیک و پایاپای پیش رفت، در حالی که تنها هفت دقیقه تا پایان زمان بازی فرصت باقی مانده بود، این کیفر مور بود که توانست تک گل این بازی حساس را به ثمر رسانده و سهمیه صعود مستقیم به رقابت‌های لیگ برتر را برای تیمش به ارمغان بیاورد. 
بورنموث با کسب این پیروزی، مجموع امتیازاتش را به 85 امتیاز از 45 بازی رساند و پس از فولام 90 امتیازی در جایگاه دوم قرار گرفت. 
ناتینگهام فارست نیز که دیگر شانس کسب سهمیه حضور در لیگ برتر بود، با از دست دادن سه امتیاز این بازی همچنان 79 امتیازی ماند و پس از بورنموث در جایگاه سوم ایستاد. 

 

1710708


بلافاصله پس از سوت پایان بازی، سکوهای ورزشگاه خالی شده و تماشاگرانی که برای حمایت از تیم‌شان در این بازی حضور پیدا کرده بودند به زمین سرازیر شدند تا موجی سرخ و سیاه در زمین به چشم بخورد. بورنموث حالا پس از دو فصل دوری از لیگ برتر بار دیگر از فصل 23-2022 در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت. 
این دومین صعود اسکات پارکر به لیگ برتر در سه فصل اخیر به حساب می‌آید. سرمربی بورنموث پس از پایان بازی گفت:«باید به نقش همه اعضای باشگاه در این صعود اشاره کنم. ما همه تلاش زیادی کردیم اما در نهایت این بازیکنان بودند که قدرت خودشان را نشان دادند. هرکسی که در این باشگاه حضور دارد شایسته این لحظه بود. بی‌نهایت به بازیکنان افتخار می‌کنم.»
حالا ناتینگهام فارست باید برای کسب سهمیه حضور در لیگ برتر راهی دیدارهای پلی آف شود. درخشش آنها در قابت‌های چمپیونشیپ امسال را نباید نادیده گرفت، چرا که آنها در ماه سپتامبر در منطقه سقوط قرار داشتند اما توانستند شرایط خود را به شکلی باورنکردنی تغییر داده و حالا در آستانه حضور در لیگ برتر فصل آینده قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها