کد خبر : 1822643 | 14 اردیبهشت 1401 ساعت 14:18 | 9.9K بازدید | 3 دیدگاه

روزگار خوش MIS با مهاجری؛

قول مسجدسلیمانی‌ها به هواداران (عکس)

نفت مسجدسلیمان در روزی که نمایش امیدوارکننده‌ای داشت، سهمش از دیدار با تراکتور فقط یک امتیاز بود.

قول مسجدسلیمانی‌ها به هواداران (عکس)

به گزارش "ورزش سه" شاگردان رضا مهاجری در حالی مقابل تراکتوری‌ها صف‌آرایی کردند که به قول مهاجری سهم کارکرد دروازه‌بان‌شان تنها یک پنالتی بود که از سوی عباس‌زاده  به ثمر نشست.
آن‌‌ها در روزی که حضور پرشور هواداران خونگرم مسجدسلیمان را در کنار خود احساس می‌کردند با یک بازی حساب‌شده اجازه نفوذ به بازیکنان تراکتور را ندادند و در نهایت با گلی که از نقطه پنالتی دریافت کردند، یک امتیاز ارزشمند را برای خود در خانه نگه داشتند. 
هواداران که به شدت از نمایش تیم محبوبشان رضایت داشتند، پس از پایان بازی ورزشگاه را ترک نکردند و بازیکنان و کادر فنی نماینده‌شان در لیگ برتر را تا دقایقی تشویق کردند. بازیکنان زردپوش هم در مقابل این ابراز احساسات، مقابل سکوی تماشاگران رفتند و به آن‌ها قول دادند تمام تلاش‌شان را برای بقا در لیگ برتر به کار ببندند.
نفتی‌ها که تا پیش از آمدن مهاجری از 8بازی 3امتیاز کسب کرده بودند، حالا با حضور او از 2بازی 4امتیاز صید کرده و همین مسأله باعث شده مهاجری و کادرش جای خود را در دل هواداران پرشور شهر اولین‌ها باز کنند.
شاگردان مهاجری بایستی در یک دیدار 6امتیازی هفته آینده مقابل فجر سپاسی شیراز به میدان بروند که تا حد زیادی شانس ماندگاری و بقای خود و شیرازی‌ها را در این مسابقه مشخص خواهند کرد.
1710737

دیدگاه‌ها