کد خبر : 1822677 | 14 اردیبهشت 1401 ساعت 19:18 | 11.8K بازدید | 4 دیدگاه

اعتراف زلاتان؛ از خداحافظی از فوتبال می‌ترسم!

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره باتجربه و سوئدی میلان اعتراف کرد که از خداحافظی از فوتبال کمی می‌ترسد.

اعتراف زلاتان؛ از خداحافظی از فوتبال می‌ترسم!

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان در سال جدید بسیاری از مسابقات میلان را به‌علت مصدومیت از دست داده و برخی اخبار حاکی از احتمال خداحافظی این ستاره 40 ساله از میادین در پایان فصل است. اما زلاتان مدعی شد هنوز از نظر ذهنی خود را در چنین شرایطی نمی‌بیند و البته از خداحافظی از فوتبال نیز کمی می‌ترسد.

زلاتان گفت: "فداکاری‌های زیادی برای رسیدن به هدف این فصل تیم انجام شده است. عملکرد تا اینجای این فصل که خوب بوده است. ما ناکامی‌هایی را نیز تجربه کردیم، اما این تیم هنوز جوان و در حال رشد است و بیشتر و بیشتر تجربه می‌کند، اما به هر حال ما در حال حاضر در صدر جدول هستیم. ما فقط باید تمرکز داشته باشیم، به کاری که انجام می‌دهیم؛ ادامه دهیم و قول داده‌ایم بهترینِ خود را ارائه دهیم. من با توجه به تجربه‌ام می‌دانم که در فوتبال بسیاری از مسائل از یک هفته به هفته دیگر می‌تواند تغییر کند.

1685444

من دو سال و نیم است بازیکن میلان هستم و در این مدت همیشه ما در جایگاه اول یا دوم بوده‌ایم، اما هنوز چیزی نبرده‌ایم و اگر قهرمان نشویم بسیار دشوار خواهد بود. زیرا با وجود تمام مشکلات، هیچ چیز برنمی‌گردد. همه چیز عالی پیش رفته و من سعی می‌کنم کاری را که در توان است؛ به روش‌های مختلف انجام دهم.

مصدومیت‌های فصول اخیر؟ بدیهی است که می‌خواهم سالم باشم و از فوتبال لذت ببرم، می‌خواهم وقتی بازی می‌کنم احساس خوبی داشته باشم. اگر بیش از حد اذیت شوید بازی کردن دیگر معنی ندارد، پس بهتر است واقع بین باشید و به خود بگویید دیگر کافی است و فصل جدیدی را شروع کنید، اما من هنوز در چنین شرایطی نیستم. اگر برای خداحافظی آماده شوم، نمی‌توانم به هم‌تیمی‌هایم و به خودم کمک کنم تا به آنچه می‌خواهیم برسیم. من از خداحافظی از فوتبال کمی می‌ترسم و هنوز از نظر ذهنی خودم را آماده رخ دادن این اتفاق نمی‌دانم."

دیدگاه‌ها