کد خبر : 1822787 | 15 اردیبهشت 1401 ساعت 22:19 | 7.8K بازدید | 2 دیدگاه

حضور فلورنزی و زلاتان برابر ورونا؛ میلان امیدوار شد

میلان امیدوار است که بتواند از الساندرو فلورنزی و زلاتان ابراهیموویچ در دیدار برابر هلاس ورونا استفاده کند.

حضور فلورنزی و زلاتان برابر ورونا؛ میلان امیدوار شد

به گزارش "ورزش سه"، میلان یک‌شنبه هفته آینده در چارچوب رقابت‌های هفته سی و ششم لیگ ایتالیا در ورزشگاه خانگی هلاس ورونا مهمان این تیم خواهد بود. 
این بازی اهمیت بسیار زیادی در کورس قهرمانی دارد، چرا که در صورت پیروزی اینتر برابر امپولی که فردا شب برگزار خواهد شد، میلان حق هیچ لغزشی برابر ورونا در ورزشگاه مارک آنتونیو ندارد و باید سه امتیاز این بازی را به‌دست آورد. 
تیم استفانو پیولی امیدوار است که با کسب حداکثر امتیاز ممکن از سه بازی باقی‌مانده بتواند فاصله دو امتیازی خودش را با نراتزوری حفظ کرده و جام قهرمانی لیگ ایتالیا را پس از مدت‌ها بالای سر ببرد. 

 

1671145


کالچومرکاتو خبر داده که فلورنزی در آستانه این بازی به تمرینات میلان برگشته و آماده است تا پس از دوری طولانی مدت از ماه آوریل به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، بار دیگر در ترکیب این تیم به میدان برود. 
او همچنان در حال ادامه دادن به روند درمان کامل خودش در تمرینات میلان است اما ممکن است بتواند این تیم را در دیدار برابر هلاس ورونا همراهی کند. 
شرایط همچنین برای زلاتان ابراهیموویچ نیز مثبت به نظر می‌رسد و این مهاجم کهنه‌کار سوئدی نیز می‌تواند تیمش را در این بازی همراهی کند. هرچند بعید به نظر می‌رسد که او جای اولیویه ژیرو را در ترکیب ثابت میلان بگیرد اما می‌تواند به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان بیاید و شرایط را برای روسونری بهبود ببخشد. این در حالی است که او روز گذشته نیز به‌صورت شخصی و با برنامه خاص تمرین کرد اما مشکلی برای حضور در بازی برابر ورونا نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها