کد خبر : 1822699 | 14 اردیبهشت 1401 ساعت 20:53 | 6K بازدید | 2 دیدگاه

استقلال خوزستان 4 – ویستا توربین 2

لیگ یک / شروع خوب آبی‌های اهواز با پورموسوی

مصاف استقلال خوزستان – ویستا توربین در شروع هفته بیست و پنجم دسته اول تبدیل به بازی زیبایی شد که 6 گل به‌همراه داشت که سهم تیم استقلال خوزستان 4 گل بود.

لیگ یک / شروع خوب آبی‌های اهواز با پورموسوی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان که هیچ بختی برای صعود به لیگ برتر ندارد بازی با ویستا توربین را با انگیزه و تهاجمی شروع کرد و خیلی زود به گل رسید. ضربه فرشاد جانفزا در دقیقه 5 به گل نخست تیم استقلال خوزستان تبدیل شد. بعد از این گل بازی تهاجمی آبی‌های اهواز ادامه پیدا کرد و در دقیقه 30 این‌بار مجتبی لطفی در نقش گلزن تیم استقلال خوزستان حاضر شده بود. در نهایت نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

به نظر می‌رسید حضور سیروس پورموسوی روی نیمکت استقلال خوزستان حتی به‌عنوان مدیر فنی انگیزه خوبی در بین آبی‌های اهواز ایجاد کرده بود به این‌خاطر که او پیش از بازی گفته بود اگر استقلال خوزستان به مقام پنجمی دست پیدا کند بهتر از مقام ششمی است. استقلال خوزستان نیمه دوم را هم تهاجمی آغاز کرد و در این نیمه هم در دقیقه 5 به گل رسید. زننده گل سوم تیم استقلال خوزستان در این دیدار امید افشون بود.

بعد از این گل طبیعی بود تیم تهرانی برای جبران گل‌های خورده پیش روی بیشتری داشته باشد و دو گل از سوی مرتضی نگهداری در دقایق 55 و 75 تیم تهرانی را به کسب نتیجه مساوی در این دیدار امیدوار کرد. بعد از این دو گل شرایط روحی و روانی به سود تیم ویستا شد و شاگردان میلاد بلادی تلاش کردند تا گل سوم را هم به ثمر برسانند اما بعد از گل دوم، آبی‌های اهواز تلاش بیشتری کردند که برتری خود را حفظ کنند و در نهایت موفق به انجام این کار شدند و البته گل چهارم را هم با ضربه پیمان نامور در دقیقه 90 به ثمر رساندند. در نهایت بازی با نتیجه 4-2 به سود استقلال خوزستان پایان یافت تا تیم اهوازی با سرمربی سابق خود، شروع خوبی داشته باشد. این بازی در استادیوم تختی خرم آباد برگزار شد. استقلال خوزستان با این برد 39 امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد.

دیدگاه‌ها