کد خبر : 1822706 | 14 اردیبهشت 1401 ساعت 21:17 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

تعویض؛ جریمه رودی ژستد در نقش جهان

روی ژستد در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم می‌توانست گل برتری استقلال را به ثمر برساند اما تعلل او در استفاده از یک موقعیت دروازه سپاهان را از فروپاشی نجات داد.

تعویض؛ جریمه رودی ژستد در نقش جهان

به گزارش "ورزش سه"، روی ارسال خوب صالح حردانی؛ دانیال اسماعیل‌فر توپ را با سینه به اشتباه برای رودی ژستد کاشت اما این مهاجم بلند قامت کمی در زدن ضربه به توپ تعلل کرد تا دخالت محمد نژاد‌مهدی دروازه‌ی تیم سپاهان را از فروپاشی نجات دهد. به نظر رسید کادر فنی تیم استقلال از این موقعیت که هدر رفت برافروخته شد؛ به‌طوری‌که دستور تعویض این مهاجم خارجی را صادر کرد و دقایقی بعد سبحان خاقانی به جای رودی وارد میدان شد.

بازی سپاهان – استقلال اگر چه با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت اما یک بازی پر موقعیت از سوی هر دو تیم بود به‌طوری‌که اگر موقعیت‌ها تبدیل به گل می‌شد یکی از پرگل‌ترین بازی‌های این فصل لیگ برتر رقم می‌خورد. یکی از موقعیت‌ها همین موقعیتی بود که رودی ژستد از دست داد و آه از نهاد کادر فنی تیم استقلال و تماشاگران این تیم در استادیوم نقش جهان بلند شد. به هر صورت رودی تاوان موقعیتی هدر داده را با رفتن روی نیمکت داد تا در بازی‌های پیش روی استقلال در استفاده از موقعیت‌ها بهتر عمل کند.

عکس: امیر حسین خیرخواه

دیدگاه‌ها