کد خبر : 1822740 | 15 اردیبهشت 1401 ساعت 00:23 | 56.8K بازدید | 5 دیدگاه

ستاره‌ای که رئال مادرید را در اروپا نگه داشت (عکس)

تیبو کورتوا، دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید در دو صحنه در نیمه اول دروازه تیمش را نجات داد.

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی در برنابئو در شرایطی با تساوی بدون گل به اتمام رسید که هر دو تیم فرصت‌هایی برای زدن گل اول داشتند، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و همه چیز به نیمه دوم موکول شد. اما هر چقدر بازیکنان رئال مادرید با بی دقتی موقعیت‌های خود را هدر می‌دانند، در آن سوی میدان این تیبو کورتوا بود که با واکنش‌های خود جلوی گلزنی بازیکنان سیتی را می‌گرفت.

در دقیقه 20 این کوین دی بروین بود که با پاس دقیق خود باعث شد برناردو سیلوا در سمت راست محوطه رئال مادرید تقریبا در موقعیتی تک به تک قرار بگیرد. ستاره پرتغالی ضربه محکم خود را به سمت دروازه رئال مادرید نواخت، اما تیبو کورتوا با عکس العمل تماشایی خود به‌خوبی سد راه این ضربه شده و دروازه تیمش را نجات داد. 

اما در اواخر نیمه اول این بار فیل فودن از پشت محوطه جریمه رئال مادرید دروازه این تیم را تهدید کرده و می‌توانست گل اول را به ثمر برساند، اما باز هم تیبو کورتوا درخشان ظاهر شده و شوت فنی و محکم ستاره جوان و انگلیسی سیتی را تهدید کرد. بی تردید یکی از دلایل اصلی رسیدن رئال مادرید به نیمه نهایی لیگ قهرمانان همین درخشش تیبو کورتوا بوده و امشب نیز این اتفاق برابر سیتی تکرار شد.

1710865
1710864

دیدگاه‌ها