کد خبر : 1822748 | 15 اردیبهشت 1401 ساعت 02:08 | 63.3K بازدید | 90 دیدگاه

قصه همیشه تکرار؛

رئال مادرید 3 - 1 سیتی؛ برنابئو- هر هفته یک معجزه

رئال مادرید باز هم شبی تاریخی را رقم زده و موفق شد 1-3 سیتی را شکست دهد.

رئال مادرید 3 - 1 سیتی؛ برنابئو- هر هفته یک معجزه

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که تا دقیقه 80 از لیگ قهرمانان حذف شده بود، در وقت قانونی دو بار به گل رسیده و در نهایت با ضربه کریم بنزما از روی نقطه پنالتی، 1-3 سیتی را مغلوب کرده و راهی فینال لیگ قهرمانان شد.

رئال مادرید بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال دنی کارواخال از سمت راست می توانست گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه سر کریم بنزما دقیق نبود و از بالای دروازه سیتی به بیرون رفت.

در دقیقه 10 این دیدار بود که اولین فرصت سیتی روی حرکت ریاض محرز ایجاد شد، اما ضربه محکم او از زاویه ای بسته با مهار خوب تیبو کورتوا همراه شد. دقایقی بعد و روی ارسال زمینی فده والورده بود که کریم بنزما فرصت داشت دروازه سیتی را باز کند، اما ضربه او از وسط محوطه به سمت آسمان رفت.

1710865

در دقیقه 18 این بار دفع توپ روبن دیاز در نهایت در گوشه محوطه به وینیسیوس جونیور رسید، اما ضربه این بازیکن در موقعیتی خوب چندان دقیق نبود و از بالای دروازه سیتی به بیرون رفت. دقایقی بعد این بار پاس مناسب کوین دی بروین در سمت راست رئال مادرید به برناردو سیلوا رسید و او فاصله ای تا زدن گل اول تیمش نداشت، اما ضربه محکم او را کورتوا به خوبی دفع کرد.

در اواخر نیمه اول فیل فودن از فاصله ای قابل توجه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه او را کورتوا به خوبی مهار کرد تا در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل بین دو تیم به اتمام برسد.

رئال مادرید نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان ثانیه های ابتدایی فاصله ای تا زدن گل اول نداشت. ارسال دقیق دنی کارواخال در سمت چپ محوطه و در موقعیتی تک به تک به وینیسیوس جونیور رسید، اما ضربه ضعیف این بازیکن از کنار دروازه ادرسون به بیرون رفت.

دقایقی بعد این گابریل ژسوس بود که با حرکت به سمت چپ برای خودش مقابل دروازه رئال مادرید موقعیت مناسبی برای گلزنی ایجاد کرد، اما ضربه محکم او نیز با واکنش خوب تیبو کورتوا همراه شد.

در ادامه جریان مسابقه آرام شده و رئال مادرید قادر به خلق موقعیت خاصی روی دروازه سیتی نبود. امادر دقیقه 72 این سیتیزن ها بودند که به گل اول خود دست یافتند. برناردو سیلوا پشت محوطه با پاس کوتاه خود در سمت راست ریاض محرز را صاحب موقعیت کرد و این ستاره الجزایری با ضربه ای محکم و دقیق به زاویه مخالف، کورتوا را مغلوب کرده و موفق به زدن گل اول سیتی شد.

در دقیقه 86 سیتی فرصت مناسبی برای زدن گل دوم داشت، اما ضربه ژائو کانسلو را کورتوا به زیبایی مهار کرد. لحظاتی بعد جک گریلیش در سمت چپ محوطه تا آستانه گلزنی پیش رفت، اما ضربه زمینی او توسط فرلاند مندی از روی خط دروازه بازگردانده شد.

1710891

اما این فرصت سوزی تاوان داشت. در دقیقه 90 و روی پاس به بیرون تماشایی کریم بنزما بود که رودریگو در دهانه دروازه توپ را قطع کرده و موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند تا امید در اردوی رئال مادرید زنده شود.

اما این پایان کار نبود. لحظاتی بعد این بار ارسال دقیق دنی کارواخال با ضربه سر تماشایی رودیگو همراه شد و رئال مادرید خیلی سریع به گل دوم هم رسید تا در نهایت بازی به اوقات اضافی کشیده شود.

1710894

اما رئال مادرید وقت اضافی را نیز درخشان شروع کرد و با متوقف شدن کریم بنزما در محوطه صاحب یک ضربه پنالتی شد. خود این بازیکن پشت توپ قرار گرفته و موفق به زدن گل سوم تیمش شد.

در اواخر نیمه اول وقت اضافی بود که سیتی فاصله ای تا زدن گل دوم خود نداشت، اما ضربه سر فودن را کورتوا به زیبایی مهار کرد و در ریباند نیز فرناندینیو در مقابل دروازه خالی ناکام ماند. در نیمه دوم وقت اضافه رئال مادرید به خوبی جریان بازی را کنترل کرده و بدون دادن موقعیت به حریف، شب تاریخی را تکمیل کرد.

1710906

دیدگاه‌ها