کد خبر : 1822752 | 15 اردیبهشت 1401 ساعت 02:36 | 107.2K بازدید | 7 دیدگاه

معجزه رئال مادرید از این لحظه آغاز شد (عکس)

فرلان مندی، مدافع فرانسوی رئال مادرید نقش مهمی در بازگشت بزرگ این تیم برابر منچسترسیتی داشت.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب و همانند دیدار مقابل پاری سن ژرمن و چلسی، در برنابئو دست به کار بزرگی زده و شکست مقابل سیتی را به پیروزی تبدیل کرد تا به دراماتیک ترین شکل ممکن راهی فینال لیگ قهرمانان شود. رودریگو در ثانیه های پایانی دو بار موفق به گلزنی شد و کریم بنزما در اوقات اضافی کار را تمام کرد، اما پیش از آنها این فرلان مندی بود که شانس صعود را زنده نگه داشت.

در ثانیه های پایانی وقت قانونی بود که منچسترسیتی غرق در حملات خود روی دروازه رئال مادرید بود و هر لحظه به نظر می رسید گل دوم این تیم نیز به ثمر می رسد. جک گریلیش، ستاره تازه وارد و گران قیمت سیتیزن ها در سمت چپ صاحب موقعیت گلزنی شده و ضربه زمینی او از تیبو کورتوا نیز گذشت. توپ در آستانه ورود به دروازه بود که فرلان مندی نزدیک خط دروازه را نجات داده و توپ را به شکل فوق العاده ای دور کرد. 

بی تردید اگر این ضربه وارد دروازه می شد دیگر امکان بازگشت رئال مادرید وجود نداشت، اما فرلان مندی توانست دروازه تیمش را نجات داد. لحظاتی بعد رودیگو در فاصله کوتاهی دو بار موفق به گلزنی شد و در نهایت رئال مادرید با کسب برتری 1-3 مقابل سیتی، راهی دیدار فینال و حریف لیورپول در شهر پاریس شد.

1710925

دیدگاه‌ها