کد خبر : 1822756 | 15 اردیبهشت 1401 ساعت 03:08 | 235.8K بازدید | 34 دیدگاه

اکران فیلم بازگشت‌های فصل

آنچلوتی فاش کرد؛ چطور به سیتی کامبک زدیم؟

کارلو آنچلوتی در پایان بازی برابر سیتی توضیح داد که قبل از شروع مسابقه، فیلم بازگشت‌های دراماتیک فصل جاری را برای بازیکنان نمایش داده بود.

آنچلوتی فاش کرد؛ چطور به سیتی کامبک زدیم؟

به گزارش "ورزش سه"، در دومین و آخرین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید به مصاف هم رفتند که این بازی هیجان‌انگیز و تماشایی با برتری 3-1 رئال مادرید خاتمه یافت تا این تیم اسپانیایی با برتری 6 بر 5 در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی فینال شود.

 

1710935

 

در این بازی ابتدا این منچسترسیتی بود که مزد بازی هجومی و بهتر خود را با گلزنی ریاض محرز در دقیقه 73 گرفت. شاگردان گواردیولا تا زمان به ثمر رساندن این گل عملکرد نسبتاً بهتری داشتند و آمارها هم گواه به برتری این تیم می‌دادند. آنها حتی می‌توانستند گل دوم را هم در دقایق پایانی بازی به ثمر برسانند، اما قدر فرصت‌های به‌وجود آمده را ندانستند و باعث شدند که میزبان اسپانیایی در بازی بماند و در آخرین دقایق به بازی برگردد.

این اتفاق زمانی رخ داد که رودریگو در دقایق 90 و 1+90 گلزنی و میهمان انگلیسی را شوکه کرد. اولین گل او روی پاس کریم بنزما از سمت چپ محوطه جریمه و با یک فرصت‌طلبی بی‌نظیر برای ربودن توپ از جلوی پای دروازه‌بان سیتی رقم خورد. دومین گل مهاجم برزیلی هم با یک ضربه سر از ارسال دقیق دنی کارواخال از سمت راست رقم خورد. به این‌ترتیب بازی با نتیجه 2 بر یک در وقت‌های معمول به پایان رسید و تعداد گل‌های زده دو تیم در بازی‌های رفت و برگشت برابر شد تا با توجه به حذف قانون گل زده بیشتر در خانه حریف، کار به وقت‌‌های اضافی کشیده شود.

1710937

 

در وقت‌های اضافه رئال مادرید به شکنجه دادن سیتیزن‌ها ادامه داد و تنها پنج دقیقه پس از آغاز وقت اول، حمله‌ای دیگر ترتیب داد که نتیجه‌اش اعلام یک خطای پنالتی به سود شاگردان کارلو آنچلوتی بود. کریم بنزما کاپیتان فرانسوی کهکشانی‌ها که خودش این پنالتی را از روبن دیاز مدافع سیتی گرفته بود، پشت ضربه پنالتی ایستاد و در دقیقه 95 سومین گل پرافتخارترین تیم اروپا را به ثمر رساند.

همین گل در نهایت سبب پیروزی رئال مادرید شد تا این تیم برای اولین بار از سال 2018 به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کند جایی که روز هفتم خرداد در ورزشگاه استاده فرانس پاریس باید به مصاف لیورپول برود همان تیمی که در فینال چهار سال پیش شکستش داد تا سیزدهمین قهرمانی‌اش را کسب کند.

1710934

 

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« واضح است که همه هیجان زده‌ایم. قبل از بازی ویدیویی از تمام کامبک‌های دراماتیک باشگاه در فصل جاری را تماشا کرده بودیم. هشت بار در این فصل کامبک زده‌ایم و ویدیو با این جمله تمام می‌شد؛ هنوز یکی باقی مانده است و در نهایت نیز موفق به انجامش شدیم.»

کارلتو ادامه داد:« این بزرگی و عظمت رئال مادرید است. رئال باشگاهی است که هرگز تسلیم نمی‌شود و خودش را بازنده نمی‌داند. وقتی تصور می‌شود کار ما تمام شده، بلند می‌شویم، به مبارزه ادامه می‌دهیم و با ایمان، ورق را بر می‌گردانیم. برابر تیمی قدرتمند مثل سیتی بازی داشتیم و توانستیم پایاپای رقابت کنیم. وقتی بازی در حال اتمام بود، آخرین انرژی خودمان را در زمین گذاشتیم و توانستیم بازی باخته را با برد عوض کنیم. حالا باید برابر لیورپول قرار بگیریم. از این تیم در فینال یک خاطره خوب و یک خاطره بد دارم و امیدوارم در نهایت قهرمان شویم.»

1710936

 

حذف کردن پی اس جی، چلسی و سیتی:« بازی یک‌هشتم نهایی برابر پی‌اس‌جی واقعا سخت بود. چلسی و سیتی نیز همینطور و با حذف قدرترین رقبا به فینال رسیده‌ایم. دیگر چیزی تا رسیدن به هدف نهایی فاصله نداریم.»

یک عکس دیگر با سیگار؟»« من سیگار نمی‌کشم و آن عکس هم یادگاری برای دوستانم بود. بازیکنانم دوستانم هستند.»

دیدگاه‌ها