کد خبر : 1822757 | 15 اردیبهشت 1401 ساعت 03:10 | 139K بازدید | 33 دیدگاه

کنترل بازی را در اختیار داشتیم؛

گواردیولا: رئال مادرید در تاریخ بارها موفق به بازگشت شده

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی معتقد است رئال مادرید تیمش را چندان تحت فشار قرار نداده است.

گواردیولا: رئال مادرید در تاریخ بارها موفق به بازگشت شده

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در شرایطی که تا دقیقه 90 در آستانه رسیدن به فینال لیگ قهرمانان قرار داشت، دو بار دروازه خود را باز شده دید تا کار به وقت اضافی کشیده شود و آنجا نیز با دریافت گل سوم، این شکست بزرگ را بپذیرد. پپ گواردیولا در پایان این دیدار مدعی شد رئال مادرید بارها در تاریخ موفق به بازگشت شده و تیمش در آستانه رسیدن به فینال، ناکامی را تجربه کرده است.

پپ گواردیولا گفت: "در بیشتر جریان مسابقه این سیتی که کنترل بازی را در اختیار داشت. ما خوب بازی کردیم و شانس بسیار خوبی برای گلزنی توسط جک گریلیش داشتیم.  در آستانه صعود به فینال بودیم، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. ساده است، در نیمه اول بازی خود را ارائه نداده و به اندازه کافی خوب نبودیم، اما خیلی هم تحت فشار قرار نگرفتیم. 

1710914

بعد از رسیدن به گل اول خود بهتر بوده، با سرعت در زمین بازی می کردیم و بازیکنان راحت بودند. رئال مادرید در 10 دقیقه آخر حمله کرده و شرایط را برای ما دشوار ساخت. آنها با بازیکنان زیادی وارد محوطه جریمه ما شده و دو گل به ثمر رساندند. ما در طول مسابقه خیلی از سوی حریف تحت فشار قرار نگرفتیم، اما بهترین بازی خود را انجام ندادیم. طبیعی است که در مرحله نیمه نهایی بازیکنان فشار را احساس می کنند. 

ما در آستانه رسیدن به فینال بودیم، اما فوتبال غیرقابل پیش بینی است و باید این نتیجه را بپذیریم. بازیکنان سیتی غمگین هستند، زیرا آنها در آستانه رسیدن به فینال بودند. اکنون ما به زمان نیاز داریم تا تلاش کرده و چهار بازی آخر خود در لیگ برتر را برگزار کنیم.

من شکست‌های دشوار دیگری را نیز در گذشته در لیگ قهرمانان اروپا متحمل شده‌ام، مانند شکست روی نیمکت بارسلونا در مقابل چلسی. شرایط در نیمه اول برای ما سخت بود، اما در نیمه دوم اوضاع بهتر شد. در نهایت ما موفق نشدیم کار را تمام کنیم و این اتفاقات رخ داد. 

ما باید کاری کنیم بازیکنان سیتی دوباره سرپا شوند، زیرا در ورزش این اتفاقات می‌افتد. در آستانه رسیدن به فینال بودیم، اما نتیجه 2-1 شد، آنها یک پنالتی زدند و کار تمام شد. قبل از گل اول رئال مادرید فشاری را روی دروازه خود حس نمی کردیم. آنها بارها در طول تاریخ این کار را انجام داده اند، اما ما در جریان بازی اذیت نشدیم."

1710913

دیدگاه‌ها