کد خبر : 1822760 | 15 اردیبهشت 1401 ساعت 09:15 | 79.5K بازدید | 11 دیدگاه

واکنش آگوئرو به بازگشت رئال برابر سیتی (عکس)

سرخیو آگوئرو، اسطوره باشگاه منچسترسیتی، از بازگشت رئال مادرید مقابل این تیم در لیگ قهرمانان اروپا بسیار ناراحت به نظر می‌رسید.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و منچسترسیتی شب گذشته در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند. بازی رفت دو تیم با نتیجه 4-3 به سود تیم انگلیسی خاتمه یافته بود و رئال برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان به پیروزی با اختلاف بیش از یک گل احتیاج داشت.

منچسترسیتی با یک گل از رئال مادرید پیش افتاده بود و در آستانه رسیدن به بازی پایانی قرار داشت. با این حال تعویض طلایی کارلو آنچلوتی یعنی رودریگو به شکل شگفت‌انگیزی موفق شد در دقایق 90 و 91 برای رئال مادرید گلزنی کند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در وقت‌های اضافه کریم بنزما موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه منچسترسیتی را باز کند تا بازگشت رئال‌مادرید تکمیل شود و این تیم به شکل شگفت‌انگیزی به فینال لیگ قهرمانان برسد؛ جایی که آنها باید در بازی پایانی به مصاف یک تیم انگلیسی دیگر یعنی لیورپول بروند.

یکی از نکات جالب در رابطه با بازی دیشب به واکنش سرخیو آگرو به بازگشت رئال مادرید مربوط می‌شد. او که به عنوان کارشناس در ESPN به شکل تماس تصویری بازی را دنبال می‌کرد، نتوانست ناراحتی و خشم خود را پنهان کند و به بازگشت بزرگ رئال برابر سیتی واکنش نشان داد.

1710941
1710942

دیدگاه‌ها