کد خبر : 1822763 | 15 اردیبهشت 1401 ساعت 09:26 | 45.2K بازدید | 9 دیدگاه

شوکه شدن بازیکنان رئال از معجزه برنابئو

مودریچ: سعی نکنید راز رئال مادرید را بفهمید!

به نظر می‌رسد که خود بازیکنان رئال مادرید هم نمی‌توانند اتفاقی را که در جریان بازی برابر سیتی رخ داد؛ باور کنند.

مودریچ: سعی نکنید راز رئال مادرید را بفهمید!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف منچسترسیتی رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-3 شکست دهد. 
این نتیجه در حالی به دست آمد که رئال مادرید در فاصله چند دقیقه تا پایان بازی با یک گل از حریف خودش عقب بود اما توانست دو گل در وقت‌های تلف شده به ثمر رسانده و بازی را با حریف مساوی کند تا نتیجه در وقت اضافه مشخص شود. 
در وقت اضافه اول بازی نیز این کریم بنزما بود که توانست از روی نقطه پنالتی گل پیروزی و ارزشمند رئال مادرید را وارد دروازه حریف کرده و کار صعود به فینال لیگ قهرمانان را یک‌سره کند. 

 

1710944

 

تکرار بازگشت‌های رویایی رئال مادرید در هر دیدار از مراحل حذفی لیگ قهرمانان باعث شده که واکنش‌های بسیاری به این تیم نشان داده شود. تونی کروس پس از بازی با انتشار پستی نوشت:« این تیم مثل یک شوخی لعنتی است!»
کریم بنزما که یکی از مهره‌های کلیدی رئال مادرید در مسیر صعود به فینال بود نیز در صفحه توییترش نوشت:« شبی پر از احساسات... بسیار به این تیم و مادریدیستاها افتخار می‌کنم! از شما ممنونم و یکدیگر را در فرانسه برای فینال خواهیم دید!»

 

1710946


ادواردو کاماوینگا با انتشار عکسی دو نفره در کنار رودریگو گوئس پس از گلزنی این بازیکن نوشت:« ما داریم می‌آییم پاریس! رودریگوگل!»
مودریچ هم با انتشار عکسی از خوشحالی خودش پس از بازی در رختکن در اینستاگرامش نوشت:« این رئال مادرید است. سعی نکنید بفهمید که این اتفاق چطور رخ داد.»

 

1710947


رئال مادرید حالا باید خودش را برای دیدار فینالی آماده کند که در ورزشگاه استادو فرانس برابر لیورپول برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها