کد خبر : 1822765 | 15 اردیبهشت 1401 ساعت 09:46 | 107.1K بازدید | 28 دیدگاه

خشم هواداران سیتی؛ پپ و دی‌بروین کجا بودند؟!

هواداران منچسترسیتی از شکست برابر رئال مادرید و عدم صعود به فینال لیگ قهرمانان بسیار خشمگین هستند.

خشم هواداران سیتی؛ پپ و دی‌بروین کجا بودند؟!

به گزارش "ورزش سه"، منچسرسیتی شب گذشته برای برگزاری بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال مادرید رفت. 
در حالی که سیتیزن‌ها در بازی رفت موفق شده بودند تیم حریف را با نتیجه 3-4 شکست دهند، در بازی برگشت با نتیجه 1-3 برابر این تیم شکست خوردند تا در کمال ناباوری از صعود به فینال بازبمانند. 
این اتفاق در حالی رخ داد که شاگردان پپ گواردیولا ابتدا موفق شدند با گل ریاض محرز از حریف پیش بیفتند اما در نهایت در حالی که تنها چند دقیقه تا پایان بازی فرصت باقی مانده بود دو گل از حریف دریافت کردند تا کار به وقت اضافه کشیده شود و تک گل بنزما از روی نقطه پنالتی در وقت اضافه اول نیز تیر خلاصی بر پیکره این تیم بود. 

این شکست و ناکامی در صعود به فینال لیگ قهرمانان باعث شد که هواداران سیتی به شدت از عملکرد بازیکنان و کادر فنی این تیم خشمگین شوند و نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند. 
یکی از آنها در توییترش نوشت:« یک فصل هدر رفته دیگر در لیگ قهرمانان. ما چطور پس از این که با دو گل پیش افتاده بودیم شکست خوردیم! بسیار ناامیدکننده است!»

 

1710914


هوادار دیگری اضافه کرد:« بعضی از این بازیکنان در تمام طول فصل عالی بودند اما امروز نمایشی افتضاح داشتند. من پپ را مقصر نمی‌دانم. همه واقعا باعث ناامیدی او و دی‌بروین شدند.»
یکی دیگر از کاربران با اعتراض عملکرد گواردیولا نوشت:« منچسترسیتی این بازی را به راحتی از دست داد. رئال مادرید 90 دقیقه هیچ شوت در چارچوبی نداشت و سپس در دو دقیقه دو گل زد. منچسترسیتی نتوانست بازی را مدیریت کند و در فاصله 6 دقیقه تا پایان دو گل خورد.»

کاربر دیگری اظهار داشت:« استرلینگ و گریلیش تعویض‌های بد پپ بودند اما کار اصلا نباید به اینجا می‌رسید وقتی که ما در دقیقه 89 با دو گل پیش بودیم... عملکرد ضعیف از خط دفاعی همه چیز را تغییر داد.»
بعضی از هواداران سیتی نیز با اعتراض به عملکرد دی‌بروین نوشتند:« سیتی همه چیز را از دست داد... دی‌بروین همچنان در بازی‌های بزرگ محو شده و هیچ اثری از او پیدا نمی‌شود...»
یکی دیگر از این هواداران خشمگین اضافه کرد:« دی‌بروین برابر رئال افتضاح بود... گوندوغان این بازی را برای ما تغییر داد. دفاع ضعیف خیلی راحت باعث شد که ما تاوان بدهیم.»

دیدگاه‌ها