کد خبر : 1822767 | 15 اردیبهشت 1401 ساعت 10:03 | 35.8K بازدید | 11 دیدگاه

ادامه جشن رئالی‌ها؛ پایکوبی ستاره‌ها در رختکن (عکس)

بازیکنان رئال مادرید پس از بازگشت به رختکن نیز به جشن و پایکوبی خودشان ادامه دادند.

ادامه جشن رئالی‌ها؛ پایکوبی ستاره‌ها در رختکن (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان منچسترسیتی بود. 
این تیم بازی رفت را با نتیجه 3-4 واگذار کرده و در بازی برگشت نیز یک گل از ریاض محرز دریافت کرد تا با دو گل از حریف عقب بیفتد اما در حالی که تنها چند دقیقه تا پایان بازی فرصت باقی بود، رودریگو توانست دو گل به ثمر رسانده و این دیدار را به وقت اضافه بکشاند.
در وقت‌های اضافه نیز کریم بنزما مانند همیشه منجی رئال مادرید شد و با تک گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، حکم صعود این تیم به فینال را صادر کرد. 

 

1710958


رئالی‌ها پس از پایان بازی با شور و هیجان بسیاری در زمین ورزشگاه خانگی خودشان جشنی را به پا کردند و با تقدیر از هوادارانی که 120 دقیقه در این بازی از آنها حمایت کرده بودند به خوشحالی پرداختند. 
اما این پایان خوشحالی شاگردان کارلو آنچلوتی نبود و آنها پس از حضور در رختکن نیز همچنان خوشحالی خودشان را از صعود به فینال ابراز کردند. 

 

1710959


این خوشحالی خصوصا از سوی بازیکنانی مانند ادواردو کاماوینگا و فرلان مندی که برای اولین بار صعود به فینال لیگ قهرمانان را با رئال مادرید تجربه می‌کردند بسیار مشهود بود. 
این تیم حالا باید خودش را برای بازی فینال آماده کند که روز شنبه هشتم خرداد ماه در ورزشگاه استادو فرانس و برابر لیورپول برگزار خواهد شد و تکرار فینال سال 2018 در کیف است که با پیروزی رئال مادرید و سومین قهرمانی متوالی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا همراه شد.

دیدگاه‌ها