کد خبر : 1822769 | 15 اردیبهشت 1401 ساعت 10:22 | 19K بازدید | 4 دیدگاه

درخشش کورتوا؛ ستاره بلژیکی منجی رئال شد

تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، شب گذشته نمایشی خیره‌کننده‌ای را از خود ارائه کرد.

درخشش کورتوا؛ ستاره بلژیکی منجی رئال شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان منچسترسیتی بود و موفق شد با نتیجه 1-3 از سد این تیم عبور کند. 
شاگردان کارلو آنچلوتی تا دقیقه 90 بازی با تک گل ریاض محرز و با احتساب شکست 3-4 در دیدار رفت در واقع با دو گل از حریف عقب بودند اما این رودریگو بود که توانست دو گل برای این تیم به ثمر برساند و بازی را به وقت اضافه ببرد. 
در وقت اضافه اول نیز کریم بنزما خیلی زود تیمش را از روی نقطه پنالتی با دو گل اختلاف پیش انداخت تا رئالی‌ها در کمال ناباوری بر سیتی غلبه کرده و راهی دیدار فینال شوند. 

 

1710960


یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید در جریان بازی شب گذشته کورتوا بود. این دروازه‌بان بلژیکی در جریان بازی بارها و بارها نمایشی خیره‌کننده را از خود ارائه کرد. 
او خصوصا در دقایق پایانی بازی ضربه‌ای تماشایی از سوی جک گریلیش را مهار کرده و مانع از باز شدن دروازه رئال مادرید شد که می‌توانست کار را برای این تیم تمام کند و امیدهای این تیم برای بازگشت به بازی را به طور کامل از بین ببرد. 

 

1710967


این بازیکن در طول رقابت‌های این فصل در دیدار برابر چلسی و پاری سن ژرمن نیز یکی از مهره‌های کلیدی رئال مادرید بود و نقش مهمی در صعود این تیم تا این مرحله و حالا به فینال لیگ قهرمانان ایفا کرد. 
این بازیکن برابر منچسترسیتی موفق شد هشت مهار را در طول بازی به ثبت برساند و پس از بازی نیز جایزه بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد تا نشان دهد که یکی از بهترین دروازه‌بان‌های حال حاضر فوتبال اروپا به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها