کد خبر : 1822777 | 15 اردیبهشت 1401 ساعت 11:02 | 54.9K بازدید | 12 دیدگاه

انتقاد ونگر از گریلیش؛ او مقصر گل دوم رئال بود!

آرسن ونگر، سرمربی اسیق آرسنال معتقد است که سهل انگاری جک گریلیش منجر به گل دوم رئال مادرید شده است.

انتقاد ونگر از گریلیش؛ او مقصر گل دوم رئال بود!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف منچسترسیتی رفته و با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
شاگردان کارلو آنچلوتی با پیروزی در این بازی جذاب و تماشایی و در حالی‌که تا دقایق پایانی بازی با نتیجه 0-1 و با توجه به شکست 3-4 بازی رفت، در واقع با دو گل از حریف عقب بودند، توانستند راهی دیدار فینال لیگ قهرمانان شوند. 
ونگر پس از بازی در گفت‌وگو با بین اسپورت اظهار داشت:« وقتی بازی 1-1 بود، گریلیش برابر کارواخال قرار گرفت و خیلی راحت اجازه عبور به او داد، خیلی راحت. او باید برای متوقف کردن ارسال این سانتر می‌جنگید! شما نمی‌خواهید توپی روی محوطه جریمه بیاید. وقتی همه جلو رفتند، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.»

 

1710977


او با اشاره به اشتباه سیتی در این بازی اضافه کرد:« اینجا دقیقا همان جایی بود که سیتی نتوانست در این بازی از برتری محافظت کند، آنها در دفاع از کناره‌ها خوب نبودند. چون گل خورده بودند، حتی وقتی به زمانی که بنزما توپ را به عقب می‌فرستد نگاه کنید، آنها واقعا به توپ حمله نمی‌کنند. آنها اشتباه بزرگی را در این زمینه مرتکب شدند.»
سرمربی اسبق آرسنال همچنین با تمجید از عملکرد رئال مادرید اظهار داشت:« چیزی که برای من باعث تعجیب است این است که این تیم همیشه وقتی نیاز به پاسخی برای مشکلی دارد، می‌تواند راه حل را پیدا کند. اجازه دهید فراموش نکنیم که آنها 6 گل برابر سیتی و 6 گل برابر چلسی زدند. اینطور نیست که سیتی همیشه در دو بازی 6 گل دریافت کند. آنها ویژگی بسیار خاصی در خودشان دارند.»

دیدگاه‌ها