کد خبر : 1822781 | 15 اردیبهشت 1401 ساعت 11:23 | 26K بازدید | 8 دیدگاه

فردیناند: هرگز به کیفیت و قدرت رئال شک نکردم

ریو فردیناند، ستاره پیشین منچستریونایتد‌ از نمایش رئال مادرید برابر منچسترسیتی تمجید کرد.

فردیناند: هرگز به کیفیت و قدرت رئال شک نکردم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف منچسترسیتی رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-3 شکست دهد. 
این نتیجه در حالی به‌دست آمد که رئال مادرید در فاصله چند دقیقه تا پایان بازی با یک گل از حریف خودش عقب بود اما توانست دو گل در وقت‌های تلف شده به ثمر رسانده و بازی را با حریف به تساوی بکشاند تا نتیجه در وقت اضافه مشخص شود. 
در وقت اضافه اول بازی نیز این کریم بنزما بود که توانست از روی نقطه پنالتی گل پیروزی رئال مادرید را وارد دروازه حریف کرده و زمینه‌ساز صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان شود. 

 

1710952


ریو فردیناند پس از این بازی به بی تی اسپورت گفت:« من هرگز به کیفیت و قدرت این تیم (رئال) شک نکردم. قلب، اشتیاق و شخصیت ویژگی‌های آنها است. آنها پیش از این هم اینجا بوده‌اند و بارها چنین لحظاتی را تجربه کرده‌اند. این پسرها به خوبی شرایط را زیر نظر دارند، به یکدیگر اعتماد می‌کنند و بیشتر از هر چیز به این جمعیت اعتماد دارند. این هواداران بودند که این تیم را رو به جلو هول دادند. رودریگو و کاماوینگا تعویض‌هایی خارق العاده بودند.»
او با اشاره به اتفاقات مشابه در دیدارهای قبلی رئال اظهار داشت:« این تیم مشکلی با آسیب دیدن و ضربه خوردن ندارد. آنها برابر چلسی و پی‌اس‌جی هم در شرایط مشابهی بودند. آنها هرگز حتی برای یک دقیقه مضطرب نشدند. رئال در شرایط پر از تنش آرام است. آنها سانتر می‌کنند، گل می‌زنند و جای هر دو تیم به‌صورت کلی تغییر می‌کند. این ورزشگاه کار سیتی را سخت کرد. می‌شد وزن تاریخ را در این ورزشگاه دید.»

دیدگاه‌ها