کد خبر : 1822785 | 15 اردیبهشت 1401 ساعت 11:42 | 4.1K بازدید | 3 دیدگاه

راه نفوذ آنها را بستیم

مربی نساجی: بازی آلومینیوم برای ما قابل پیش‌بینی بود

مصطفی صداقت مربی نساجی می‌گوید آنها بازی را به سمتی بردند که بازی آلومینیوم برایشان قابل پیش بینی شد.

مربی نساجی: بازی آلومینیوم برای ما قابل پیش‌بینی بود

به گزارش ورزش سه، مصطفی صداقت پس از دیدار آلومینیوم و نساجی در نشست خبری عنوان کرد: همانطور که پیش بینی می‌کردیم بازی خوب و مهیج و جان‌داری بود‌. احساس می‌کنم در ابتدای شروع بازی تحت تاثیر جو هواداری و مسائل احساسی ناشی از بازی هفته قبل، تیم اراک بی محابا حمله می‌کرد و طبیعی هم بود. کمی هم از لحاظ آب و هوایی بچه های ما مشکل داشتند.

وی افزود: ۱۰-۱۵ دقیقه اول را باید به تیم اراک بدهیم اما انصافا بعد از آن شرایط بهتر شد و بچه ها توانستند استراتژی که داشتیم را پیاده کنند. یکی دو موقعیت خیلی خوب هم داشتیم؛ ضربه سری که مهدی نظری نتوانست تبدیل به گل کند جزو بدشانسی های ما بود.

مربی نساجی در خصوص نیمه دوم بازی گفت: در نیمه دوم کاملا شرایط بازی تغییر کرد. با تعویض هایی که انجام دادیم نبض بازی را گرفتیم و دیدید که پاس های خوبی توانستیم بدهیم و چه موقعیت هایی به دست آوردیم. البته تیم اراک هم در زمین خودش بازی می‌کرد و حمله می‌کرد ولی ما بازی را به سمتی بردیم که بازی تیم خوب اراک برای ما قابل پیش بینی شد و راه نفوذ آنها را بستیم.

صداقت در پایان گفت: من ویدئو را ندیدم اما فکر می‌کنم روی صحنه آخر خطا در داخل محوطه بود.‌ کارشناسان باید نظر بدهند اما احساس من این بود که روی آن صحنه هم شانس خوبی برای رسیدن به گل داشتیم. همچنین در یکی دو موقعيتی که ایوب کلانتری و صابر حردانی داشتند هم همینطور. در مجموع شرایط بازی خوب بود و انشاالله بتوانیم در بازی های بعدی هم دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها