کد خبر : 1822621 | 14 اردیبهشت 1401 ساعت 11:49 | 3.2K بازدید | 4 دیدگاه

نساجی – آلومینیوم؛ به سبک جام حذفی یا لیگ برتر؟

نساجی در اولین بازی بعد از قهرمانی در جام حذفی امروز در استادیوم امام خمینی اراک میهمان تیم آلومینیوم اراک خواهد بود؛ همان تیمی که در فینال جام حذفی با شکستش قهرمان شد.

نساجی – آلومینیوم؛ به سبک جام حذفی یا لیگ برتر؟

به گزارش "ورزش سه"، نکته جالب توجه در مورد تیم ساکت الهامی که قهرمانی در جام حذفی مهمترین افتخارش در طول 63 سال حیات بوده ارایه دو سبک متفاوت در بازی های این فصل است. نساجی در لیگ برتر حتی در مصاف با تیم های مدعی ارایه گر بازی تهاجمی و یا به عبارت ساده تر فوتبال مالکانه است و در برخی از بازی ها با توجه به توانمندی و بازیکنانی که در اختیار دارد به هدف نرسیده به طوریکه تفاضل گل این تیم در جدول رده بندی لیگ برتر منفی است و 6 گل کمتر از گل هایی که خورده زده است. اما در جام حذفی از سوی شاگردان ساکت الهامی شاهد ارایه بازی های مقتصدانه و با صلابت در خط  دفاعی بودیم. با وجود اینکه این تیم در مسیر قهرمانی در جام حذفی با تیم های مقتدری چون گل گهر، استقلال و آلومینیوم اراک برخورد کرد تنها یک بار دروازه اش باز شد. آن هم در بازی با گل گهر که زننده گل رضا شکاری شاگرد ساکت الهامی در تراکتور بود، در مسابقه ای که تیم نساجی با نتیجه 3-1 در استادیوم امام رضای مشهد برنده شد. این عملکرد نشان داد چنانچه لازم باشد به منظور کسب نتیجه، شاگردان ساکت الهامی می توانند در فاز دفاعی هم تیم خوبی باشند.

در ادامه مسیر اما ساکت الهامی چه فوتبالی را انتخاب می کند؟  ادامه پاس های کوتاه و بازی مالکانه یا نمایشی که تیمش در جام حذفی داشت و در نهایت بر جام قهرمانی بوسه زد. بدون شک حضور در رده دوازدهم جدول برای نساجی که قهرمان جام حذفی شده راضی کننده نیست. ساکت الهامی پیش از این بارها و بارها گفته بود تیمش متناسب با فوتبالی که در لیگ برتر به نمایش گذاشته امتیاز کسب نکرده است. رویارویی تیم های آلومینیوم اراک و نساجی در هفته ی بیست و پنجم لیگ برتر در حالی رقم می‌خورد که دو تیم با 12 تساوی، بیشترین تساوی را در بازی های لیگ برتر این فصل داشته اند. البته پیکان هم در این امر سهیم است و تا به اینجای کار در 12 بازی از 24 مسابقه به نتیجه مساوی رسیده است؛ یعنی در نیمی از بازی ها.

مصاف و نتیجه امروز نساجی با آلومینیوم اراک مشخص خواهد کرد نساجی با سبک جام حذفی در بازی های لیگ برتر ادامه می دهد یا دوباره در لیگ برتر با همان شیوه ی پیشین بازی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها