کد خبر : 1822823 | 15 اردیبهشت 1401 ساعت 14:17 | 13.1K بازدید | 3 دیدگاه

اگر کادر فنی‌ تیم‌ها با هم بازی می‌کردند

ادعای سیدعباسی؛ فقط مقابل نفت و فولاد می‌بازیم!

سرمربی شهر خودرو در برخورد با کادر فنی صنعت نفت ادعای جالبی داشت و معتقد بود اگر کادر فنی تیم‌های لیگ برتر با یکدیگر بازی می‌کردند تیمش سوم می‌شد.

ادعای سیدعباسی؛ فقط مقابل نفت و فولاد می‌بازیم!

به گزارش “ورزش سه” قبل از شروع بازی دو تیم شهر خودرو و صنعت نفت و به هنگام گرم کردن دو تیم، داوود سیدعباسی در برخورد با کادر فنی طلایی پوشان که از همبازیان قدیمی او به حساب می‌آیند، اظهار نظر جالبی را مطرح کرد.

او که در کادر فنی خود، حامد طباطبایی، رضا ناصحی، سلمان تاجدار و‌ یونس گرائیلی را به عنوان کسانی که فوتبال بازی کرده‌اند در اختیار دارد نظر جالبی داشت و می‌گفت اگر قرار بود بین کادر فنی تیم‌های لیگ برتری مسابقه برگزار شود، آن‌ها تنها به صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان می‌باختند.

علیرضا منصوریان در کادر فنی‌اش، محمد خرمگاه، حسین کاظمی و مجاهد خذیراوی را به عنوان فوتبالیست تراز اول کنارش دارد و جواد نکونام نیز کیانوش رحمتی، مهدی هاشمی نسب، حمید رجبی و حسین کعبی را در تیمش می‌بیند که هر کدام سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس، استقلال و تیم ملی را دارند.

این اظهار نظر جالب از سوی سیدعباسی در حالی مطرح می‌شود که تیم تحت هدایت او حالا برای فرار از سقوط می‌جگند و در هفته‌های اخیر نمایش قابل قبولی برابر گل گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان داشته‌اند.

1711062


عکس: محسن بخشنده

دیدگاه‌ها