کد خبر : 1822827 | 15 اردیبهشت 1401 ساعت 14:29 | 10K بازدید | 2 دیدگاه

سانتر از رامین، ضربه سر از نعمتی؛

بازسازی گل دربی 98 در ورزشگاه آزادی

مدافع جوان پرسپولیس توانست برای دومین‌بار در نقش گلزن در این فصل در ترکیب سرخ‌پوشان بدرخشد.

بازسازی گل دربی 98 در ورزشگاه آزادی

به گزارش "ورزش سه" شب گذشته و برای مصاف با پیکان، یحیی گل‌محمدی ترکیب جدیدی را در قلب خط دفاعی تیمش آزمایش کرد و به زوج سیدجلال حسینی و علی نعمتی اعتماد کرد تا شاید این ترکیب دفاعی بتواند به اوضاع نابسامان خط دفاعی سرخ‌پوشان سامان بخشد و آن‌ها برای دهمین بازی در فصل جاری، با دروازه بسته از میدان مسابقه خارج شوند.

ترکیب جدید دفاعی پرسپولیس جواب داد و مهاجمان پیکان ناکام در فروپاشی دروازه پرسپولیس بودند؛ در کنار موفقیت در فاز دفاعی، علی نعمتی در حملات تیمش هم روی ضربات شروع مجدد مشارکت داشت و توانست حضوری اثربخش داشته باشد.

نعمتی پیش‌تاخته روی ضربه ارسالی رامین رضاییان در موقعیتی مشکوک به آفساید دروازه پیکان را با ضربه سر هدف قرار داد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند و بعد از گلزنی، پیراهن خود را هم از تن در آورد و یک کارت زرد را هم به جان خرید.

1711072


جالب آن‌که گل شب گذشته علی نعمتی، شباهت بسیار زیادی به گل او در دربی 98 مقابل استقلال داشت؛ او در آن مسابقه هم روی ارسال رضاییان توانسته بود دروازه آبی‌پوشان پایتخت را فرو بریزد و شاید وجه تمایز دو گل نعمتی برای سرخ‌پوشان، تفاوت دروازه‌ها بود تا مدافع پرسپولیس تجربه گل زدن به هر دو دروازه ورزشگاه آزادی را به دست آورده باشد.

1711084

دیدگاه‌ها