کد خبر : 1822741 | 15 اردیبهشت 1401 ساعت 00:28 | 32.9K بازدید | 8 دیدگاه

رقص تک‌نفره گلزن پرسپولیس مقابل تماشاگران (عکس)

خوشحالی بی حد و حصر علی نعمتی از گلی که مقابل پیکان زد، تکرار فریم‌های جدال دربی بود.

رقص تک‌نفره گلزن پرسپولیس مقابل تماشاگران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، این بار اما مدافع سرزن پرسپولیس بدشانس نبود و در شب گلزنی‌اش، پرسپولیس به سه امتیازی ارزشمند رسید تا خوشحالی شورانگیز او به قابی ویژه از جدال با پیکان تبدیل شود.

نعمتی در آغاز نیمه دوم و در حالی‌که هواداران پرسپولیس نگران از دست رفتن برد با تیم 10نفره خود بودند، ارسال رامین رضاییان را با پرشی فوق العاده و ضربه سر سریع تبدیل به گل کرد و احتمالا خود او هم از این نگرانی و همچنین از اهمیت گلش اطلاع داشت که پس از ورود توپ به دروازه پیراهنش را درآورد و با هلهله به سراغ تماشاگران پرسپولیس رفت و شادی‌اش را با آنها تقسیم کرد.

مدافع شماره 6 پرسپولیس در بازی با استقلال نیز به همین شکل ارسال رضاییان را تبدیل به گل کرد و به سراغ سکوهای سرخ‌پوش رفت و حالا با تکرار این خوشحالی، آن را به امضای گل‌هایش تبدیل کند و همچنین به مهره خطرناک پرسپولیس در محوطه جریمه حریف تبدیل شود.

خرید یحیی که پرسپولیس را از پیروزی مقابل پیکان به اطمینان رساند و در دفاع نیز به کلین‌شیت ارزشمند کمک کرد، حالا امیدوار است که در پنج بازی باقی مانده نیز برای تیمش بدرخشد تا شاید در اولین فصل بازی با پیراهن پرسپولیس، جام را بالای سر ببرد و این شادی را در جشن قهرمانی تکرار کند.

عکس از مجتبی صالح

 

1710867

دیدگاه‌ها