کد خبر : 1822840 | 15 اردیبهشت 1401 ساعت 15:02 | 32.4K بازدید | 5 دیدگاه

تیبو کورتوا:

در فینال یک برتری نسبت به لیورپول داریم

شب گذشته رئال مادرید در یک بازی به یادماندنی توانست سیتی را 3-1 شکست داده و حریف لیورپول در فینال لیگ قهرمانان شود.

 در فینال یک برتری نسبت به لیورپول داریم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید سه شنبه هفته گذشته در ورزشگاه اتحاد 4-3 به سیتی باخت و شب گذشته باید با اختلاف دو گل برنده می‌شد تا به فینال لیگ قهرمانان برود. تا دقیقه 90 سیتی 0-1 با گل ریاض محرز پیش بود ولی رودریگو گوئس در دو دقیقه دو گل زد و دقیقه 5 وقت اضافه اول نیز کریم بنزما گل سوم را زد تا کار تمام شود. 7 خرداد در پاریس، فینال بین رئال و لیورپول برگزار خواهد شد.

1710928

 

تیبو کورتوا گلر رئال که با هشت مهار موفق بهترین بازیکن زمین شناخته شد، در پایان بازی گفت که نسبت به لیورپول یک برتری دارند:« وقتی بازی 1-1 شد، به این فکر می‌کردم که اگر کرنری نصیب‌مان شود، جلو بیایم ولی نیاز نشد چون رودریگو خیلی سریع گل دوم را هم زد. سپس گل سوم را بنزما شد و دیگر باید از برتری‌مان دفاع می‌کردیم. البته وقتی کریم گل سوم را زد، دیگر مطمئن شدم که پیروز خواهیم شد. ایمان داشتم که همه توپ‌ها را خواهم گرفت و گلی دریافت نمی‌کنم. 

1710967

 

بسیار خوشحالیم. 4 هفته زودتر در لالیگا قهرمان شده‌ایم و زمان به مراتب بیبشتری نسبت به لیوپول برای آماده سازی داریم. لیورپول تا روز پایانی برای قهرمانی لیگ برتر با سیتی رقابت دارد و این تنها برتری ما نسبت به آنهاست. می‌توانیم مصدومان را ریکاوری کنیم و در بهترین فرم به فینال برسیم.»

دیدگاه‌ها