کد خبر : 1822843 | 15 اردیبهشت 1401 ساعت 15:33 | 72.7K بازدید | 31 دیدگاه

کاسیمیرو پاسخ ادعای محمد صلاح را داد

محمد صلاح پس از صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان گفته بود که دوست دارد برابر رئال قرار بگیرند نه منچسترسیتی. او دیشب به خواسته‌اش رسید.

کاسیمیرو پاسخ ادعای محمد صلاح را داد

به‌ گزارش "ورزش سه"، رئال دیشب موفق شد در دیداری دراماتیک، منچسترسیتی را ۳-۱ شکست بدهد و حریف لیورپول در دیدار فینال این فصل چمپیونزلیگ شود؛ دیداری که تکرار فینال چهار سال قبل خواهد بود، جایی که رئالی‌ها موفق شدند در کی‌یف با نتیجه ۳-۱ لیورپول را شکست بدهند و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.
در آن دیدار صلاح که اولین فصل حضورش در لیورپول را سپری می‌کرد، در درگیری با سرخیو راموس از ناحیه شانه دچار آسیب‌دیدگی شد و اشک‌ریزان زمین بازی را ترک کرد. مصدومیت او به حدی بود که حتی انتظار می‌رفت جام جهانی را از دست بدهد.

1710939

هرچند لیورپول سال بعد توانست در فینال مادرید ۲-۰ تاتنهام را شکست بدهد و صلاح هم زننده گل اول تیمش بود اما این ستاره مصری منتظر فرصتی بود تا انتقام آن شکست را از رئالی‌ها بگیرد.
او که سه‌شنبه شب و بعد از شکست دادن ویارئال اعلام کرده بود "به دلیل شخصی" ترجیح می‌دهد در فینال با رئال روبه‌رو شود، بعد از دیدار دیشب با انتشار عکس‌هایی از دیدار لیورپول-ویارئال، نوشت:"یک حساب داریم که باید تسویه شود"!

1711110

 

1711112

 

کاسیمیرو، ستاره رئال پس از برتری برابر سیتی، در مصاحبه با شبکه تی ان تی برزیل و در پاسخ به سوالی در مورد ادعای محمد صلاح گفت:« بله، هر کسی می‌تواند انتخاب خودش را داشته باشد و به‌خاطر مصدومیت صلاح در بازی فینال 4 سال پیش، درک می‌کنم که رویارویی با ما را ترجیح بدهد. این یک بازی فینال دیگر است و داستانی متفاوت خواهد داشت. ما به لیورپول احترام می‌گذاریم و می‌دانیم که بازی دشواری خواهد شد. هدف ما نیز چیزی جز قهرمانی نخواهد بود.»

دیدگاه‌ها