کد خبر : 1822909 | 16 اردیبهشت 1401 ساعت 10:21 | 20.7K بازدید | 33 دیدگاه

صلاح: بازی با رئال ماموریتی برای انتقام است

محمد صلاح، ستاره لیورپول، بار دیگر کری‌های خود برای دیدار با رئال مادرید را ادامه داد.

صلاح: بازی با رئال ماموریتی برای انتقام است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول و رئال مادرید با غلبه بر رقبای خود در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان راهی دیدار فینال این رقابت‌ها شدند و باید برای تعیین قهرمان اروپا روبروی یکدیگر قرار بگیرند. 
صلاح در چند روز گذشته گفته بود که علاقه بسیاری به تکرار دیدار فینال لیگ قهرمانان سال 2018 دارد و پس از قطعی شدن حضور رئال در فینال نیز از این موضوع ابراز خوشحالی کرده بود. 
این بازیکن مصری شب گذشته پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن سال از اتحادیه فوتبالی نویسان گفت:« احساس بسیار خوبی دارم. می‌خواهم از تمام کسانی که به من رای دادند تشکر کنم. البته که خبرنگاران بخش بزرگی از خانواده فوتبال هستند و امیدوارم که ما بتوانیم این فصل جام‌های بیشتری به دست بیاوریم.»

 

1711247


صلاح در پاسخ به این سوال که آیا لیورپول امکان فتح چهارگانه را دارد اظهار داشت:« بله، اینطور فکر می‌کنم. همه چیز در دستان ما نیست. ما باید تمام دیدارها در لیگ برتر را ببریم و ببینیم که آیا سیتی امتیاز از دست می‌دهد یا خیر. آنها تیم بسیار خوبی هستند، مربی بسیار خوبی دارند و من اطمینان دارم که می‌خواهند به قهرمانی ادامه دهیم. اما این احتمال وجود دارد.»
او با اشاره به دیدار فینال لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید اضافه کرد:« من بسیار هیجان‌زده هستم. اطمینان دارم که اعضای تیم هم هیجان بسیاری دارند. این بازی بسیار دشوار است چون آنها تیم‌های خوب بسیاری را از سر راه برداشته‌اند. ما فقط باید روی این بازی تمرکز کنیم. آیا این ماموریت انتقام است؟ بله، بله. ما در فینال 2018 شکست خوردیم که روزی ناراحت‌کننده برای همه ما بود. حالا وقت انتقام رسیده است.»

دیدگاه‌ها