کد خبر : 1822846 | 15 اردیبهشت 1401 ساعت 15:43 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

شلیک ناگهانی رضازاده در ثامن

سوپرگل بی‌خاصیت‌؛ شهرخودرو همچنان در حسرت

وینگ‌بک سرعتی شهرخودرو با ضربه‌ای ناگهانی یکی از زیباترین گل‌های فصل را به ثمر رساند.

سوپرگل بی‌خاصیت‌؛ شهرخودرو همچنان در حسرت

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی که وضعیت جوی نامناسب مشهد و بارش شدید باران تاثیر محسوسی روی کیفیت نبرد شهرخودرو و صنعت نفت گذاشته بود، یک شوت ناگهانی و زیبا معادلات بازی را به هم زد و باعث برتری تیم میزبان در نیمه نخست شد.

محمدابراهیم رضازاده که به یکی از نفرات اصلی ترکیب عنابی‌پوشان بدل شده و در سمت چپ نمایش‌های خوبی را از خود به جای گذاشته است، در دقیقه 23 پشت محوطه جریمه صنعت نفت صاحب توپ شد و با نگاهی به دروازه، مسیر توپش را انتخاب کرد و سپس شوتی مهارنشدنی را به سوی دروازه گروسیان نواخت.

شوت رضازاده دور از دستان سنگربان باتجربه نفتی‌ها به گل تبدیل شد تا شادی به اردوی شهرخودرویی‌ها بیاید؛ هر چند که گل رضازاده سه امتیازی نبود و در آخرین دقایق مسابقه، گلزنی رضا جبیره باعث شد تا شاگردان سیدعباسی با تساوی از میدان مسابقه خارج شوند و کماکان در معرض سقوط به لیگ یک باشند.

وینگ‌بک شهرخودرویی‌ها بعد از گلزنی عبارت «یا امام رضا» را در زیر پیراهن خود مقابل لنز دوربین عکاسان نشان داد و همبازیان او نیز در جشن شادی بعد از گلش شرکت کردند.

گفتنی است که در نیمه دوم، رضازاده یکبار دیگر هم با شوتی سهمگین دروازه صنعت نفت را هدف قرار داد که ضربه او مماس با تیرک دروازه به بیرون رفت تا وینگ‌بک شهرخودرو ناکام در دبل گلزنی برای حریف آبادانی باشد.

1711119

 

1711120

عکاس: محسن بخشنده

دیدگاه‌ها