کد خبر : 1822854 | 15 اردیبهشت 1401 ساعت 16:16 | 112K بازدید | 26 دیدگاه

بذری که 2019 کاشته شد

آقای چمپیونزلیگ؛ پسری که سیتی و پپ را نابود کرد

رودریگو گوئس، پسری از سانتوس برزیل با تنها 21 سال سن وارد تاریخ رئال شده است. او دیشب به میدان رفت و یک‌تنه، نسخه منچسترسیتی را پیچید.

آقای چمپیونزلیگ؛ پسری که سیتی و پپ را نابود کرد

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو گوئس خیلی زودتر از تصورات وارد تاریخ رئال مادرید شد. او شب گذشته زننده دو گل به یادماندنی برابر سیتی بود و دو ماه دیوانه وار خود را به بهترین شکل تکمیل کرد. رودریگو دقایق 90 و 91 دو گل به سیتی زد تا رئال بازی باخته را با برد عوض کرده و همه چیز به وقت های اضافه کشیده شود.

1711130

 

روردیگو در رئال به "آقای لیگ قهرمانان" معروف است چرا که در این تورنمنت همیشه بیشترین درخشش را داشته و نسبت به لالیگا موفق تر عمل کرده است. رودریگو بی شک این روزها در بهترین فرم فوتبالی خود به سر می برد و این اصلا تصادفی نیست. دو گلی که او وارد دروازه سیتی کرد، تعداد گل هاش در لیگ قهرمانان فصل جاری را به 5 رساند در حالی که او 10 بار به میدان رفته و تنها در 4 تای شان بازیکن ثابت بود. او دو پاس گل نیز در این رقابت ها داده تا تاثیر گذاری او روی گل های این فصل رئال در لیگ قهرمانان چشمگیرتر شود. هر 71 دقیقه او یک تاثیر مستقیم داشته است. رودریگو دیشب از دقیقه 68 وارد زمین شد و 60 دقیقه در میدان حضور داشت.

1710902

 

در مجموع رودریگو توانسته از زمان پیوستنش به رئال، 10 گل در لیگ قهرمانان به ثمر برساند و جالب اینکه در اولین بازی خود در این رقابت ها برابر گالاتاسرای هت تریک کرده بود. او در 26 بازی خود در لیگ قهرمانان، 11 بار فیکس بوده و 6 پاس گل نیز داده است. هر 70 دقیقه یک گل یا یک پاس گل داده و هر سه بازی نیز یک گل زده است.

رودریگو در 6 بازی اخیر خود برای رئال در همه رقابت ها زننده 6 گل نیز بوده؛ از جمله گل تاثیرگذار دقیقه 50 او برابر چلسی که مسیر برای کامبک رئال را هموار کرد. رئال 2-0 در نیمه اول از میزبانش عقب افتاده بود که رودریگو با ورودش به زمین، گلزنی کرد و در ادامه، رئال با زدن دو گل، بازی باخته را با برد عوض کرد. 

او در پایان بازی برابر سیتی گفت:« وقتی وارد زمین شدم، به خودم گفتم امشب می تواند شب تو باشد. مربی هم به من گفت برو به زمین و گل بزن. هنوز باورم نمی شود و حتی تبریک هم تیمی هایم را نیز نمی شنیدم. واقعا نمی دانم در بازی چه اتفاقی رخ داد.»

1710905

 

این پیشرفت رودریگو البته اتفاقی نیست. او سال 2019 به رئال پیوست در حالی که تنها 18 سال داشت و در لیگ برزیل برای سانتوس به شکل ثابت بازی می کرد. در راه پیشرفت خیره کننده رودریگو می توان نقش سه نفر را برجسته دانست؛ نیک آرکوری، مدیر برنامه هایش، اریک گوئس، پدرش و نیز مارسل دوآرته، بدنساز اختصاصی اش. 

1711135

 

رودریگو زمانی که تنها 17 سال داشت و در سانتوس به عنوان یک پدیده درخشیده بود، زیر نظر مارسل دوآرته کار می کرد. در رئال و با وجود تمرین های سخت و فشرده روزانه کنار بهترین های دنیا، او دست از تلاش و تمرین انفرادی در خانه برنداشت. اریک گوئس هرچند هرگز در سطح اول فوتبال برزیل چهره نشد ولی به خوبی می دانست که پسرش رودریگو را چگونه باید به سمت جلو هدایت کند. برای رودریگو برنامه منظم روزانه در نظر گرفته اند. 

1711140

 

خواب و تغذیه او کنترل شده، در خانه تمام تجهیزات بدنسازی را دارد، وزنه می زند و پس بازگشت از تمرین و بازی، دست از تمرینات در خانه و وزنه زدن بر نمی دارد. یک محیط کاملا حرفه ای برای او ایجاد شده و نتیجه اش را همه در حال تماشا هستیم؛ رودریگو گوئس، بت جدید رئالی ها و آقای چمپیونزلیگ.

دیدگاه‌ها