کد خبر : 1822860 | 15 اردیبهشت 1401 ساعت 16:34 | 22.5K بازدید | 6 دیدگاه

باقرپسند: انگیزه بالایی برای شکست پرسپولیس داریم

سعید باقرپسند می‌گوید دو تعطیلی ایجاد شده در لیگ برتر باعث افت ذوب آهن و دو شکست متوالی این تیم شد.

باقرپسند: انگیزه بالایی برای شکست پرسپولیس داریم

به گزارش ورزش سه، ذوب آهن که در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ موفق به کسب چهار پیروزی متوالی شده بود، پس از وقفه های لیگ برتر در دو هفته اخیر برابر نفت مسجدسلیمان و هوادار شکست خورده است. سعید باقرپسند در خصوص بازی روز گذشته ذوب آهن برابر هوادار به خبرنگار ما گفت: تیم ما عملکرد خیلی بهتری داشت اما متاسفانه روی یک غافلگیری گل خوردیم و نتیجه را واگذار کردیم.

مهاجم ذوب آهن در مورد گلی که تیمش از هوادار دریافت کرد توضیح داد: تیم حریف صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که آن را دفع کردیم اما آنها روی ضربه برگشتی صاحب توپ شدند و با یک پاس به بیرون و یک شوت خیلی خوب، به ما گل زدند. این تنها موقعیتی بود که هوادار داشت و گلرمان هم چون مقابلش شلوغ بود و تمام بازیکنان در محوطه هجده قدم بودند، هیچ دیدی نداشت و توپ جایی رفت که نباید می‌رفت.

او با اشاره به تاثیر تعطیلی لیگ برتر روی وضعیت ذوب آهن گفت: این وقفه ها شرایط تیم ما را به هم زد. ما در وضعیت فوق العاده ای بودیم که چهار بازی پشت سر هم را برده بودیم و می‌توانستیم به همین روند ادامه بدهیم اما تعطیلی ها به ضرر تیم ما شد و از شرایط آرمانی فاصله گرفتیم. امیدواریم که هر چه سریع تر و از همین بازی آینده بتوانیم به نتایج خوب‌مان ادامه بدهیم و امتیازات را کسب کنیم.

باقرپسند که به تازگی از بند مصدومیت رها شده، در این باره گفت: یک آسیب دیدگی جزئی داشتم که بعد از یک هفته دوری از تمرینات رفع شد و به تمرین اضافه شدم. دیروز هم حدود ۲۰ دقیقه بازی کردم و انشاالله از بازی های آینده در صورت صلاحدید کادرفنی با نهایت توان برای موفقیت تیم تلاش خواهم کرد.

1711149


وی در مورد پیش بینی از وضعیت ذوب آهن در بازی های پایانی لیگ برتر عنوان کرد: درست است که تعطیلی ها باعث افت تیم ما شد اما ما هنوز همان ذوب آهنی هستیم که توانستیم فولاد و مس را ببریم و چهار برد متوالی کسب کنیم. ما بهترین برد لیگ را تا به اینجا و با چهار گل زده داشته‌ایم. تیم سختکوش و پرتلاشی داریم و خیلی امیدواریم که از همین بازی بتوانیم به شرایط امتیازگیری برگردیم. در بازی دیروز هم حق‌مان باخت نبود و تیم هوادار روی یک شوت به گل رسید اما متاسفانه ما خودمان هم در ضربات آخر ضعیف عمل کردیم.

باقرپسند درباره بازی هفته آینده ذوب آهن مقابل پرسپولیس گفت: در اینکه پرسپولیس تیم بزرگ و قدرتمندی است هیچ شکی نیست و با پنج سال قهرمانی که داشته، این را ثابت کرده است اما ما تیم جوان و پرتلاشی داریم که تک تک بازیکنان برای این بازی انگیزه فوق العاده ای دارند و با انگیزه و توان بالا به زمین می‌رویم. من برای اولین بار با آقای تارتار برابر پرسپولیس قرار می‌گیرم و قطعا برای موفقیت تیم تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد و امیدواریم نتیجه دلخواه خودمان را کسب کنیم.

او در پایان گفت: از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنم که در اولین حضورشان بعد از دو سال نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم. انشاالله در بازی های آینده بتوانیم جواب حمایت هایشان را بدهیم. منتظر حضور پرشور آنها در بازی با پرسپولیس هستیم و به حمایت، تشویق، انرژی و دعای آنها نیاز داریم که بتوانیم دست پر از بازی بیرون بیاییم.

دیدگاه‌ها