کد خبر : 1822869 | 15 اردیبهشت 1401 ساعت 19:30 | 42.3K بازدید | 14 دیدگاه

رئال خودباوری خارق‌العاده‌ای دارد

بازیکنان سیتی انگار نمی‌خواستند به فینال بروند

وسلی اسنایدر، ستاره هلندی سابق رئال مادرید معتقد است تفاوت این تیم با سیتی در بازی دیشب، قدرت خودباوری و انگیزه حضور در فینال بود.

بازیکنان سیتی انگار نمی‌خواستند به فینال بروند

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته چهره دومین تیم صعود کننده به فینال لیگ قهرمانان نیز مشخص شد. رئال بازی برگشت خود برابر سیتی را در برنابئو 3-1 برد و باید 7 خرداد در پاریس برابر لیورپول قرار بگیرد. رئال بازی رفت را 4-3 باخته بود و تا دقیقه 90 بازی برگشت نیز 0-1 عقب بود که رودریگو گوئس دو گل در دو دقیقه زد تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. کریم بنزما دقیقه 5 وقت اضافه اول گل سوم را زد تا رئال مادرید به شکلی دراماتیک بازی را برگرداند.

1505787

 

وسلی اسنایدر، ستاره هلندی سابق رئال در مصاحبه با "RTL 7" و در مورد بازی گفت:« قبلا گفته بودم که رئال به فینال خواهد رفت. همه می دانستیم که رئال در برنابئو این قدرت را دارد تا شکست دور رفت را جبران کرده و ورق را برگرداند. البته باید اعتراف کنم پس از گل ریاض محرز، من امیدم را از دست داده بودم ولی رئال نشانه هایی از زنده بودن را نشان می داد و در نهایت ثابت کردند که تا ثانیه پایانی تسلیم نمی شوند. به چهره بازیکنان رئال که دقت می کردید، نشانه ای از ناامیدی و تسلیم نمی دیدید. باید بگویم رئال کیفیتی خارق العاده و یک خودباوری عظیم دارد.»

1711073

 

اسنایدر ادامه داد:« هر اندازه رئال می جنگید و امید داشت که جبران کند، در عوض سیتی انگار نمی خواست به فینال برود. مثلا وقتی کوین دی بروین تعویض شد، تعجب کردم. در سیتی بازیکنی نمی دیدم که شور و اشتیاق لازم را برای رفتن به فینال داشته باشد. حتی ریاض محرز هم اینچنین نبود و گلی که زد، تنها شوت خوبش در جریان بازی بود. سیتی بیش از اندازه استرس داشت و تحت تاثیر جو برنابئو قرار گرفته بود.»

دیدگاه‌ها